Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Rolka napinacza paska rozrządu BREDA LORETT TDI5214

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
TDI5214
Rolka napinacza paska rozrządu BREDA LORETT TDI5214
  • Rolka napinacza paska rozrządu BREDA LORETT TDI5214 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
BREDA LORETT
EAN:
8056375039529
Średnica [mm]:
57,5
Wysokość 1 [mm]:
39
Średnica wewnętrzna [mm]:
10
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Rolka napinacza TDI5214 firmy BREDA LORETT

Parametry:
  • Średnica [mm]: 57,5
  • Wysokość 1 [mm]: 39
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 10

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla TDI5214 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUTOKIT 03.80161
BLUEPRINT ADG07622
BOSCH 1 987 949 224
CONTI V58407
DAYCO ATB2352
FEBI 24553
FEBI 26733
FLENNOR FS74035
GATES T42014
GMB GT10101
GMB GT10111
HBJAKOPART J1140519
HBJAKOPART J1140520
HYUNDAI 24450-37100
HYUNDAI 24450-37120
HYUNDAI 24810-37100
HYUNDAI 24810-37120
HYUNDAI 2481037100
HYUNDAI 2481037120
INA 531065220
IPD 14-0631
IPD 140631
JAPANPAR BE-H07
JAPANPAR J BE-H07
KAVO PARTS DTE-3005
KIA 24450-37120
KIA 2481037100
KIA 2481037120
KLOTZ S631
LUK 532038220
MS MOTORS 350 3906
OPTIMAL 0-N1576
QUINTON HA QTT1042
QUINTON HA QTT1090
RUV 58407
SCHAEFFLER 531 0652 20
SKF VKM 75630
SNR GT384.04
SPIDAN 69407
TRISCAN 8646 10126

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Rolka napinacza TDI5214 pasuje do Twojego auta

 

HYUNDAI

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Rolka napinacza

Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.

Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:

  • Koło pasowe, lub koło z obrzeżami i rowkiem na obwodzie - pasek rozrządu, lub pasek serpentynowy zazwyczaj przesuwa się w tym obszarze.
  • Łożysko, które umożliwia swobodne obracanie się pierścienia zewnętrznego, podczas gdy pierścień wewnętrzny pozostaje nieruchomy. Łożysko tego typu jest zwykle wykonane z łożysk kulkowych w oprawie smarowanej smarem.
  • Środkowy otwór - służy do mocowania koła pasowego do powierzchni silnika. Niektóre konstrukcje rolek napinacza mają nasmarowaną tuleję w środkowym otworze. Większość rolek napinacza ma otwór środkowy z łożyskiem promieniowym.

Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.

Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.

BREDA LORETT

BREDA LORETT to włoska marka, która pojawiła się na rynku motoryzacyjnym ponad pół wieku temu. Obecnie firma jest czołowym producentem mechanicznych części samochodowych, zaopatrując światowy rynek w średnio 1,5 mln części zamiennych każdego roku. Produkty BREDA LORETT trafiają w 90 proc. przede wszystkim do samochodów europejskich. Asortyment włoskiej marki trafia obecnie do ponad 50 krajów na całym świecie, a ich najwyższa jakość została potwierdzona m.in. przez TŰV Rheinland certyfikat ISO9001:2000. Głównymi liniami produktowymi BREDA LORETT są: łożyska oporowe, koła i zestawy łożyskowe, amortyzatory (ponad 700 różnych modeli) oraz napinacze pasów bezpieczeństwa. Włoska marka, oprócz projektowania, budowy i dystrybucji części samochodowych, zajmuje się również świadczeniem całej gamy usług przed- i posprzedażowych. Wszystkie produkty BREDA LORETT, przed trafieniem do sprzedaży, są poddawane kontroli oraz specjalistycznym testom, a także zostają objęte dwuletnią gwarancją producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze