- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 2
- Ilość zębów: 13
- Liczba otworów do mocowania: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3EFFEGROUP | PRSE456 |
3EFFEGROUP | PRSF961 |
3EFFEGROUP | STRF961 |
A.Fyreco | F43286271OE |
A.Z. Meist | AZMT-53-010-1408 |
AD KUHNER | 255345M |
AES | 15.130.085 |
AINDE | CGB-54388 |
ALANKO | 10438285 |
ALLMAKES | 55578420 |
AS-PL | S5216 |
ATL | A 92 230 |
AUTOTEAM | SMI325A |
BOSCH | 0 986 029 210 |
CASCO | CST35325GS |
CEVAM | 3221 |
CHEVR | 55578420 |
DA SILVA | 020986 |
DRI | 328073132 |
E.D.R | 910964 |
EAI | 12284 |
ELSTOCK | 25-4388 |
ERA | 220802A |
EUROREPAR | 1648216280 |
EUROTEC | 11040857 |
Exact | 2-0700 |
FLAMAR | ARF630353HQ |
FRIESEN | 8080438 |
GECO | M5086271 |
GFQ - GF | STGE01423 |
HC-CARGO | 115830 |
HC-PARTS | CS1578 |
HELLA | 8EA 011 611-831 |
HOFFER | H5035754 |
Henkel Par | 3110816 |
Henkel Par | 3110817 |
LGK | 331429 |
LUCAS | LRS02715 |
LUCAS_ELEC | LRS02715 |
MEATDORIA | 5035754 |
MESSMER | 220802 |
MITSUBISHI | M002T86272 |
MITSUBISHI | M2T86271 |
MITSUBISHI | M2T86272 |
OPEL | 12 02 233 |
POWERMAX | 88214657 |
PROTECH | IR8406 |
PSH | 130.569.132.130 |
RE-EX | 502-01878 |
REAL | 20437523OE |
REMY | DRS0964 |
SANDO | 6035325.0 |
SERA | OP7043 |
SNRA | OP9043 |
STARTCAR | 284ST21 |
TMI | ST01878 |
VALEO | 458889 |
VAUXH | 12 02 233 |
WILMINK | WG2013368 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.