- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 1,5
- Ilość otworów wiertniczych: 3
- Ilość otworów gwintowanych: 1
- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Średnica flanszy [mm]: 82,5
- Ilość zębów: 9
- Gwarancja: 2 lata gwarancji
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | LAUBER CQ2010037 | CQ2010037 |
1 szt. | LAUBER CQ2010863 | CQ2010863 |
1 szt. | LAUBER CQ2020001 | CQ2020001 |
1 szt. | LAUBER CQ2020002 | CQ2020002 |
1 szt. | Tuleja tylnej osłony kolektora rozrusznika LAUBER CQ2020007 | CQ2020007 |
1 szt. | LAUBER CQ2020016 | CQ2020016 |
2 szt. | LAUBER CQ2020018 | CQ2020018 |
1 szt. | Włącznik elektromagnetyczny, rozrusznik LAUBER CQ2030005 | CQ2030005 |
1 szt. | LAUBER CQ2040022 | CQ2040022 |
1 szt. | LAUBER CQ2050004 | CQ2050004 |
1 szt. | LAUBER CQ2070009 | CQ2070009 |
1 szt. | LAUBER CQ2090001 | CQ2090001 |
1 szt. | LAUBER CQ2110430 | CQ2110430 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AS-PL | S0038 |
BOSCH | 0 001 110 007 |
BOSCH | 0 001 314 014 |
BOSCH | 0 001 314 015 |
BOSCH | 0 001 317 007 |
BOSCH | 0 001 317 008 |
BOSCH | 0 986 010 830 |
BOSCH | 0 986 010 910 |
BOSCH | 0 986 010 918 |
BOSCH | 0 986 015 320 |
BOSCH | DW (R) 12V 1,7 KW |
BOSCH | GF (R) 12V 1,7 KW |
CASCO | CST10242RS |
CASCO | CST10316RS |
CEVAM | 3409 |
DELCOREMY | 311.016.092 |
DELCOREMY | DRS 0830 |
DELCOREMY | DRS 0910 |
EAI | 11122 |
EAI | 11127 |
EAI | 11401 |
FRIESEN | 80-10.830 |
FRIESEN | 80-10.910 |
FRIMA | 1687 |
H.C A/S | CS185 |
HBELPARTS | 42 317 007 |
HELLA | 726 018-001 |
HELLA | 8EA 726 018-001 |
HELLA | 8EA 730 176-001 |
KAGER | 72-0318 |
LOMBA | SS261 |
LUCAS | LRS 419 |
LUCAS | LRS 916 |
LUCAS_ELEC | LRS916 |
MAG | 9432 51649 |
MAG | 9432 51652 |
MAG | 943251324010 |
MAG | 943251652010 |
MAG | 944280109100 |
NEW | 220185 |
PRESTOLITE | 35258740 |
QUINTON HA | QRS2188 |
SPIDAN | 1108 |
TRW | LRS 419 |
TRW | LRS 916 |
VALEO | 436017 |
VW | 068 911 023 |
VW | 068 911 023 C |
VW | 068 911 023 CX |
VW | 068 911 023 L |
VW | 068 911 023 LX |
VW | 068 911 023 X |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
Producent części samochodowych Lauber to przedsiębiorstwo obecne na rynku od ponad 25 lat. Powstanie firmy miało miejsce w 1994 roku. Od początku istnienia w fabrykach należących do producenta wykonywano regenerację części samochodowych. Polska firma Lauber od ponad ćwierć wieku sprowadza używane auto części renomowanych producentów, poddaje je regeneracji, a następnie wystawia na sprzedaż w pełni sprawne podzespoły. W ofercie znaleźć można rozmaite części samochodowe Lauber. Niemniej jednak wyraźnie dominują alternatory i rozruszniki. Tych części producent ma w swojej ofercie najwięcej. Ponadto części Lauber to również kompresory klimatyzacji, zaciski hamulcowe, a także różne części układu zawieszenia i układu kierowniczego. Zdecydowaną większość asortymentu, niezmiennie od 25 lat, stanowią elementy regenerowane. Jednak produkty wyjeżdżające z fabryki Lauber to również nowe części samochodowe.
Początkowo firma Lauber, posiadająca siedzibę w Słupsku, działała głównie na rynku lokalnym. Z czasem ambicje osób zarządzających marką zaczęły rosnąć i w ten sposób rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne. Dzisiaj części Lauber są dystrybuowane do wielu krajów, głównie z Europy Środkowo-Wschodniej.