- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Ilość zębów: 10
- Średnica flanszy [mm]: 76
- Ilość otworów gwintowanych: 3
- Liczba otworów do mocowania: 3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALANKO | 10440325 |
ALANKO | 11440325 |
AS-PL | S0069 |
BOSCH | 0 001 110 013 |
BOSCH | 0 001 110 019 |
BOSCH | 0 001 110 043 |
BOSCH | 0 001 110 064 |
BOSCH | 0 001 110 088 |
BOSCH | 0 001 110 104 |
BOSCH | 0 001 110 105 |
BOSCH | 0 001 317 023 |
BOSCH | 0 986 013 098 |
BOSCH | 0 986 018 220 |
BOSCH | B 001 117 070 |
BOSCH | F 042 002 054 |
CASCO | CST10144AS |
CASCO | CST10144GS |
CEVAM | 3461 |
DA SILVA | 2340 |
DA SILVA | JD02340 |
DA SILVA | MSQ0197 |
DELCOREMY | 319.011.102 |
DELCOREMY | 319.028.102 |
DELCOREMY | DRS 3090 |
DELCOREMY | DRS 3267 |
DELCOREMY | RAS34378 |
DRI | 319.011.102 |
DRI | 319.028.102 |
EAI | 11232 |
ELSTOCK | 25-1026 |
FARCOM | 103183 |
FORD | 1 008 813 |
FORD | 1 416 218 |
FORD | 1 644 028 |
FORD | 5 016 235 |
FORD | 5 023 549 |
FORD | 5 023 587 |
FORD | 5 028 540 |
FORD | 6 174 535 |
FORD | 6 177 073 |
FORD | 6 203 381 |
FORD | 7 412 672 |
FORD | 8 6AB 11000AA |
FORD | 91 AB 11000 GB |
FORD | R91AB 11000 HA |
FRIESEN | 80 13 090 |
FRIESEN | 80 18 220 |
FRIMA | 1794 |
FRIMA | 1852 |
H.C A/S | CS 341 |
HBELPARTS | 42 013 090 |
HC-CARGO | 110867 |
HELLA | 726 089-001 |
HELLA | 8EA 012 526-881 |
HELLA | 8EA 726 089-001 |
KAGER | 72-0074 |
LETRIKA | 11 130 647 |
LETRIKA | AZE 2523 |
LETRIKA | IS 0647 |
LOMBA | SS196 |
LOMBA | SS321 |
LOMBA | SS682 |
MAG | 632 269 42 |
MAG | 632 530 20 |
MAG | 63280008010 |
MAG | 9432 516 93 |
MAG | MSR 484 |
MAHLE | MS 378 |
MAPCO | 13654 |
NK | 4715090 |
PRESTOLITE | 35259860 |
QUINTON HA | FRS 142 |
QUINTON HA | FRS126 |
SPIDAN | 1243 |
TRW | 26913 |
TRW | 26935 |
TRW | 26941 |
TRW | 26942 |
TRW | LRS 578 |
TRW | LRS 733 |
UNIPOINT | F042S02054 |
UNIPOINT | STR-2200 |
VALEO | 433 340 |
VALEO | 455 746 |
VALEO | 726012 |
VALEO | 726812 |
VALEO | 726975 |
VALEO | VS 119 |
VALEO | VS 262 |
WAI | 30733N |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.