- Ciężar [kg]: 0,560
- Materiał: Żeliwo szare
- Ciężar [kg]: 0,56
Dodaj opinię
(14.02.2016)
Opinia wystawiona dla Siłownik sprzęgła FEBI BILSTEIN 14070
(14.02.2016)
Opinia wystawiona dla Siłownik sprzęgła FEBI BILSTEIN 14070
(22.08.2013)
Opinia wystawiona dla Siłownik sprzęgła FEBI BILSTEIN 14129
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37200VV |
A.B.S. | 41174X |
ABE | F8W004ABE |
ACEMARK | 251705 |
AKRON-MALÒ | 88525 |
ATE | 24.2523-0908.3 |
AUTO CYLIN | CPD.VW204 |
AUTO-SPEED | 290CL00546 |
AUTOFREN S | D3436 |
AUTOFREN S | D3582 |
BBR | 002-10-00414 |
BORG BECK | BES136 |
BORG BECK | BES235 |
BOSCH | 0 986 486 537 |
BRAKE ENG | WC1913BE |
BRAKE ENG | WC8106 |
BREMBO | E 85 011 |
BREMSI | SC0204 |
BRÜCK GERM | 357721261A |
BSF | 04929 |
CAR | 9208 |
CIFAM | 404-075 |
CLUTCHNUS | MSC233 |
CLUTCHNUS | MSC234 |
Caliper EP | 357 721 261A |
DELPHI | LL45020 |
DIAMAX | T3075 |
DODA | 1070050009 |
ERT | 300067 |
ERT | 300581 |
FENOX | P2315 |
FERODO | FHC6002 |
FRENKIT | 523005 |
FRITECH | CZ093 |
FTE | 3100223 |
FTE | KN23021E1 |
Flexible D | FDEB4008 |
GIRLING | 1107113 |
HART | 338 341 |
JPG | 1130500800 |
JPN | 80S9011-JPN |
JURID | 512072J |
KAGER | 18-4014 |
KAWE | S8106 |
KM GERMANY | 069 1989 |
KM GERMANY | 69 1989 |
KRAFT AUTO | 1660060 |
LPR | 8106 |
LUK | 512 0035 10 |
MAG | 360319030029 |
MAPCO | 2889 |
MAXGEAR | 61-0048 |
METELLI | 54-0075 |
METZGER | 404-075 |
MGA | ER5033 |
NK | 844708 |
OPENPARTS | FSC4020.00 |
OPTIMAL | CL-0105 |
OSSCA | 00508 |
Omnicraft | 2277533 |
PATRON | PBC8106 |
PATRON | PRK108 |
PATRON | PRK155 |
PROTECHNIC | PRH5029 |
QH TALBROS | KNF23009 |
REMSA | C1723.02 |
RIDEX | 620S0022 |
ROADHOUS | 1723.02 |
SACHS | 6283 600 116 |
SAMKO | M16100 |
SEAT | 357 721 261 |
SEAT | 357 721 261 A |
SEAT | 357 721 261 B |
STELLOX | 05-84004-SX |
SWAG | 32 91 4066 |
Stark | SKSC-0620021 |
Storm | LL45020 |
TEXTAR | 52009000 |
TOPRAN | 103 533 |
TRISCAN | 8130 29300 |
TRUSTING | CZ093 |
TRW | PJK113 |
TTC | 07.23.003 |
VALEO | 3100223 |
VALEO | 874757 |
VILLAR | 624.5317 |
VW | 357 721 261 |
VW | 357 721 261 A |
VW | 357 721 261 B |
WILMINK | WG2228515 |
WOKING | C1723.02 |
WXQP | 340521 |
ZEKKERT | ZD-1033 |
ZPY | 357721261 |
hajus Auto | 1411037 |
vika | 37210016601 |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.
Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.
W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.