- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Okładzina hamulcowa: Z okładziną
- Szerokość [mm]: 52
- Średnica [mm]: 250
- Ilość: 4
- Ciężar netto [kg]: 2,82
- Ciężar brutto [kg]: 2,85
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C0G051ABE |
APEC | SHU637 |
ATE | 03.0137-0427.2 |
BARUM | BAE5018 |
BORG BECK | BBS6314 |
BOSCH | 0 986 487 660 |
BREMBO | S 24 538 |
BREMSI | GF0240 |
BREMSI | GF0938 |
BSG | BSG 30-205-006 |
CIFAM | 153-135 |
DELPHI | LS1915 |
DENCKERMAN | B120119 |
E.T.F. | 09-0573 |
FERODO | FSB596R |
FORD | 1C152200AC |
FORD | 1C152200AD |
FORD | 4095038 |
FORD | 4110585 |
FORD | 4540771 |
FRITECH | 1040.148 |
FTE | BB1301A1 |
GIRLING | 5186894 |
HELLA | 8DB 355 002-511 |
HELLAPAGID | 8DB 355 002-511 |
JPG | 1563902310 |
JPG | 1563902319 |
JURID | 362414J |
KAMOKA | JQ202033 |
KAWE | 08580 |
KRAFT AUTO | 6022250 |
LPR | 08580 |
MAG | 360219198307 |
MAPCO | 8853 |
MAXGEAR | 19-0133 |
MAXGEAR | 19-0318 |
MAXGEAR | 19-1073 |
METELLI | 53-0135 |
METZGER | MG 966 |
MEYLE | 714 533 0006 |
MEYLE | 714 533 0022/K |
MIN | MFR483 |
NK | 2725676 |
NK | 2737655 |
OPENPARTS | BSA2047.00 |
PROTECHNIC | PRS0166 |
QUINTON HA | BS1117 |
RAICAM | 2828 |
RAICAM | RA28280 |
REMSA | 4107.00 |
ROADHOUS | 4107.00 |
SBS | 18492725676 |
SBS | 18492737655 |
SCT | SS 552 |
SIMER | S672 |
TEXTAR | 91059100 |
TOPRAN | 301 776 |
TRISCAN | 8100 16007 |
TRUSTING | 040.148 |
TRW | GS8689 |
VAICO | V25-0829 |
VALEO | 564023 |
VILLAR | 629.0719 |
WOKING | Z4107.00 |
ZIMMERMANN | 10990.118.9 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.