Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa MINTEX MDC2367

4.8 (19 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
MDC2367
Tarcza hamulcowa MINTEX MDC2367
  • Tarcza hamulcowa MINTEX MDC2367 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
MINTEX
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5028740785235
Numer katalogowy:
98200 2401 0 1
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowana wewnętrznie

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Typ tarczy hamulcowej:
Perforowany

Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Dowiedz się więcej

Minimalna grubość [mm]:
29,4
Wysokość [mm]:
64,5
Wzór otworów/Ilosć otworów:
05/06
Średnica otworu [mm]:
112
Średnica otworu centrującego [mm]:
67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Bez sworznia mocującego koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Bez piasty koła
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa MDC2367 firmy MINTEX

Parametry:
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowana wewnętrznie
  • Typ tarczy hamulcowej: Perforowany
  • Minimalna grubość [mm]: 29,4
  • Wysokość [mm]: 64,5
  • Wzór otworów/Ilosć otworów: 05/06
  • Średnica otworu [mm]: 112
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 67
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez sworznia mocującego koła
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez piasty koła

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (19 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa MINTEX MDC2367

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MINTEX w kategorii Tarcza hamulcowa

kołek12

(23.12.2015)

5.0
polecam!!! szybka wysyłka i fachowa obsługa

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa MINTEX MDC1067

Roman

(19.08.2015)

5.0
Tarcze hamulcowe oczywiście są godne polecenia. Wszystko OK.

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa MINTEX MDC644

lajzyboj

(13.05.2015)

5.0
Dobre tarcze Mintexa. Mondeo posiadam 2 miesiące i pierwsze co właśnie wymieniłem w nim tarcze i sprawują się świetnie

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa MINTEX MDC774

Numery OEM

Szukaj zamienników dla MDC2367 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 09A81721
A.B.S. 18249
APEC DSK4099
ATE 24013201391
BRECO BV9251
BREMBO 09A81721
CAR 1421611
EBC BRAKES D1526D
EBC BRAKES D1834
FERODO DDF1905C1
JURID 563012JC1
LPR M2069V
MERCE 2194210112
MERCE A2194210112
OPTIMAL BS9784HC
PAGID 55401
PAGID 55401PRO
TEXTAR 92240103
TEXTAR 98200240101
TRISCAN 8120231004
TRISCAN 8120231004C
ZIMMERMANN 400367120

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa MDC2367 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

MINTEX

Mintex to firma motoryzacyjna, która od ponad 100 lat specjalizuje się w produkcji układów hamulcowych. Wysoko cenione przez fachowców są klocki oraz tarcze hamulcowe tej marki. Pozostałe części układu również należą do najlepszych w swoich kategoriach. Warto zaznaczyć, że producent posiada w asortymencie także elementy do starszych, dzisiaj mniej popularnych układów, w tym bębny hamulcowe, wciąż obecne w wielu samochodach.

Producent układów hamulcowych Mintex za cel stawia sobie kompleksowe spełniane potrzeb swoich klientów. Dlatego też poza klockami czy tarczami hamulcowymi, w ofercie znajdują się również okładziny, bez wątpienia należące do najwytrzymalszych na rynku. Producent wspiera klientów również w zakresie konserwacji układów hamulcowych, oferując także środki chemiczne zapobiegające korozji. Ponadto, odpowiednie preparaty marki Mintex wydłużają żywotność hamulców oraz przyciszają odgłosy towarzyszące ich pracy. Klienci, dla których ograniczenie hałasu to priorytet, mogą również rozważyć zakup foli tłumiących lub blaszek marki Mintex.

Przedsiębiorstwo Mintex to dostawca części układów hamulcowych do samochodów osobowych, jednak od lat firmie ufają również zespoły wyścigowe. Z pewnością wykorzystywanie układów hamulcowych w pojazdach wyścigowych to dowód ich najwyższej jakości. Hamulce Mintex są zdolne do intensywnej pracy nawet w najtrudniejszych warunkach. Ponad 100-letnie doświadczenie oraz stałe doskonalenie produkowanych podzespołów w 14 centrach badawczych zapewniają najwyższą jakość układów hamulcowych produkowanych przez Mintex.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Tarcza hamulcowa perforowana / wentylowana
Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze