Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2147-GL T6

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RT 2147-GL T6
Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2147-GL T6
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2147-GL T6 - fot.1
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2147-GL T6 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 447,00 zł
235,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
ROTINGER
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5901436393207
Numer katalogowy:
2147-GL/T6
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowana wewnętrznie

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Typ tarczy hamulcowej:
Perforowany

Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
280
Średnica wewnętrzna [mm]:
156,70
Średnica otworu centrującego [mm]:
72
Wysokość [mm]:
81,50
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
24
Minimalna grubość [mm]:
22,70
Ilość otworów:
5
Wymiar gwintu:
15,60
Ciężar [kg]:
6,40
Średnica otworu [mm]:
114,30
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa RT 2147-GL T6 firmy ROTINGER

Parametry:
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowana wewnętrznie
  • Typ tarczy hamulcowej: Perforowany
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 280
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 156,70
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 72
  • Wysokość [mm]: 81,50
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 24
  • Minimalna grubość [mm]: 22,70
  • Ilość otworów: 5
  • Wymiar gwintu: 15,60
  • Ciężar [kg]: 6,40
  • Średnica otworu [mm]: 114,30
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2147-GL T6

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach ROTINGER w kategorii Tarcza hamulcowa

Stanisław

(16.01.2022)

5.0
Bardzo dobrej jakości tarcze w dobrej cenie , na ten moment spisują się lepiej od tarcz boscha które poprzednio miałem zamontowane

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1003

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RT 2147-GL T6 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 16556
AP 22012
APEC DSK2025
ATE 24.0124-0702.1
BENDIX 562802BC
BLUEPRINT ADA104331
BORG BECK BBD4121
BOSCH 0 986 479 386
BRAKE ENG DI955605
BRECO BS 8383
BREMBO 09.7421.80
BREMBO 09.7421.81
CAR 142.585
CAR HPD 585
CHRYS 52005000
CHRYS 52007710
CHRYS 52008 440
CHRYS 52008 440AB
CHRYS 52008264
DBA Austra DBA096
DBA Austra MTD096
DELPHI BG 3533
FERODO DDF 1027
FERODO DDF1027-1
FERODO DDF1525
FERODO DDF1525-1
FIRST LINE FBD 1076
FTE BS4559
GIRLING 6044991
HELLA 8DD 355 108-591
HELLAPAGID 8DD 355 108-591
JEEP 0 5015 965AA
JEEP 0 5200 5000
JEEP 0 5200 7710
JEEP 0 5200 8264
JEEP 0 5200 8440
JEEP 2AMV5965AA
JEEP 5015 965AA
JEEP 5200 5000
JEEP 5200 8264
JEEP 52007 710
JEEP 52008 440
JEEP 52008440
JEEP 52008440AB
JEEP V5015965AA
LAMBO 3233608
LPR R1461V
MAG 353612504240
MEYLE 57-15 521 0001/PD
MGA D1133
MIN MDC1062
NATIONAL NBD883
NK 209306
NK 319306
PAGID 54135
PEX 14.0771
QH BENELUX 57561
QUINTON HA BDC 4559
QUINTON HA BSF 4559
REMSA 6886.10
REMY RAD2078C
RENAU 8952 007 710
RENAU 8952 008 264
ROTINGER RT 2147
ROTINGER RT 2147-GL
ROTINGER RT 2147-GL T3
ROTINGER RT 2147-GL T5
ROTINGER RT 2147-GL T9
SBS 1815209306
SBS 1815319306
ST-TEMPLIN 0311017800
ST-TEMPLIN 0311017805
TEXTAR 52005000
TEXTAR 92113500
TEXTAR 98200 1135 0 1
TRUSTING DF359
TRW DF4499
VALEO 186690

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa RT 2147-GL T6 pasuje do Twojego auta

 

JEEP

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Nie działa prędkościomierz i licznik kilometrów w twoim samochodzie? Sprawdź co może być tego przyczyną

Prędkościomierz i licznik kilometrów w samochodzie przestały działać? Oto 5 najczęstszych przyczyn takiego problemu

Awaria prędkościomierza może wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo, ale i na zawartość Waszego portfela. Trudność w monitorowaniu prędkości i przebiegu pojazdu to dość poważna przeszkoda, dlatego warto szybko zająć się tą awarią. Jej przyczyny mogą być różne – od banalnych usterek, aż po skomplikowane awarie wymagające pomocy specjalisty. Jak prezentuje się lista 5 najczęstszych przyczyn niedziałającego prędkościomierza i licznika kilometrów?

czytaj więcej >
Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

ROTINGER

Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.

Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.

Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Tarcza hamulcowa perforowana / wentylowana
Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze