- Ilość na oś: 2
- Lokalizacja w aucie: Na dole
- Wysokość [mm]: 28
- Średnica wewnętrzna [mm]: 15,5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 32
- Ilość montowana w aucie: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DELPHI | D225 3370 |
DELPHI | D225 3371 |
DELPHI | D225 9004 |
DELPHI | D225 9006 |
DELPHI | D2253922 |
DELPHI | DG 9597 |
DELPHI | V20900623 |
FEBI | 19042 |
IMPERGOM | 32413 |
MERCE | 000 323 15 85 |
MERCE | 000 323 28 85 |
MERCE | 0003201144 |
MERCE | 501175012A |
MERCE | A 000 320 11 44 |
MERCE | A 000 323 15 85 |
MERCE | A 000 323 28 85 |
MERCE | A501175012A |
MONROE | V 2065 |
MONROE | V 2077 |
MONROE | V2027 |
MONROE | V2037 |
SACHS | 105 819 |
SACHS | 105 820 |
SACHS | 170 786 |
SACHS | 170 787 |
SACHS | 170 880 |
TEDGUM | 00410217 |
TOPRAN | 108 366 |
TOPRAN | 108 741 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
S-TR to przedsiębiorstwo z dużym bagażem doświadczeń. Firma rozpoczęłą działaność bowiem już w 1965 roku. Początkowo była to niewielka firma oferująca części samochodowe na rynek lokalny. Główna siedziba firmy od początku mieści się w Turcji, i to tam do dzisiaj sprzedawanych jest najwięcej części S-TR. Jednak komponenty tej marki od lat znane są również w wielu innych krajach, na różnych kontynentach. Części samochodowe S-TR to przede wszystkim elementy układu kierowniczego. Drążki kierowniczy, elementy przenoszące, czy też końcówki drążkó kierowniczych – to główne kategorie produktowe w ofercie producenta. Ponadto części S-TR to także elementy zawieszenia, takie jak tłumiki drgań, sworznie, czy wahacze. Coraz więcej pozycji w katalogu zajmują również poduszki silnika S-TR oraz poduszki skrzyni biegów od tego producenta. Większość części S-TR to modele przeznaczone do samochodów ciężarowych. Firma specjalizuje się w produkcji komponentów najwyższej jakości dla tego typu pojazdów, choć w ofercie pojawiają się również części samochodowe S-TR dla aut osobowych. Cechą wspólną wszystkich auto części S-TR jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości. Firma posiada dzisiaj swoje oddziały w wielu krajach, dzięki czemu produkty tej marki są łatwo dostępne w zasadzie na całym świecie.