- Średnica przegubu po stronie koła [mm]: 94,7
- Średnica przegubu trójbieżnego (Tripode) [mm]: 37
- Długość [mm]: 630,5
- Wymiar gwintu: M22x1,5
- Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
- Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 56,7
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CDX | 230647 |
CIFAM | 655-871 |
DA SILVA | 4426T |
DA SILVA | C4426 |
DA SILVA | JC4426 |
DEPA | 3206350 |
EKG | 922327 |
GR | RE3415 |
GSP | 250207 |
LOEBRO | 303625 |
METELLI | 17-0871 |
MULTIP | 18-291240 |
RCAFRANCE | R394AN |
RENAU | 77 11 134 777 |
RENAU | 77 11 368 541 |
RENAU | 82 00 014 352 |
RENAU | 82 00 079 913 |
RENAU | 82 00 470 129 |
SERCORE | 12842 |
SNRA | R1454 |
SPIDAN | 22327 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.
W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.
Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.
iParts to od lat największy sklep internetowy z częściami zamiennymi do samochodów wszelkich marek. Lata doświadczenia, wsłuchiwania się w potrzeby i uwagi kierowców oraz prawdziwa pasja do samochodów sprawiły, że narodził się pomysł stworzenia marki iParts. Części samochodowe iParts to najwyższej jakości, starannie dobrane elementy, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów.
Auto części iParts to elementy z różnych kategorii, przeznaczone do samochodów europejskich, azjatyckich oraz amerykańskich. Chcąc zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców, firma przygotowała niezwykle bogatą ofertę. Znajdują się w niej m.in. części układu hamulcowego, takie jak szczęki, klocki i tarcze. Ponadto, iParts posiada w asortymencie części układu wydechowego, w tym rury wydechowe, tłumiki i wiele innych. Ważną kategorię w katalogu iParts stanowią również części układu zawieszenia – wahacze, sprężyny, tuleje, amortyzatory i inne.
Asortyment iParts jest uzupełniany o nowe części sugerowane przez klientów sklepu. Dzięki tysiącom klientów każdego miesiąca robiącym zakupy w sklepie iParts, specjaliści zatrudnieni w firmie doskonale znają aktualne oczekiwania kierowców. Szeroka sieć kontaktów w branży zapewnia natomiast dostęp do najnowocześniejszych części samochodowych.
iParts stawia sobie za cel, aby dostarczać części samochodowe najwyższej jakości w przystępnych cenach. Potwierdzeniem jakości części samochodowych iParts ma być 2-letnia gwarancja udzielana na wszystkie produkty. Ponadto, przy zakupie autoczęści iParts obowiązują wszelkie udogodnienia mające zastosowanie przy zakupie części innych marek, takie jak np. prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, a przy wyborze opcji "Bezpieczny Zakup" nawet i 100 dni bez podania przyczyny.