Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wał napędowy - półoś SPIDAN 24765

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
24765
Wał napędowy - półoś SPIDAN 24765
  • Wał napędowy - półoś SPIDAN 24765 - fot.1
  • Wał napędowy - półoś SPIDAN 24765 - fot.2
  • Wał napędowy - półoś SPIDAN 24765 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

784,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
SPIDAN
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
oś przednia, z lewej
EAN:
4019064047650
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:
25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:
26
Długość [mm]:
632
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:
53,50
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:
91,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:
86,00
Wymiar gwintu:
M22x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z nakrętką
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś 24765 firmy SPIDAN

Parametry:
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
  • Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
  • Długość [mm]: 632
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 53,50
  • Średnica przegubu po stronie koła [mm]: 91,00
  • Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]: 86,00
  • Wymiar gwintu: M22x1,5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 24765 po numerze OEM

Producent Numery OEM
FORD 1451466
FORD 2T14-3B437-FA
FORD 2T14-3B437-FB
FORD 2T14-3B437-FC
FORD 2T14-3B437-FD
FORD 4490558
FORD 5083616
GKN GKND11162
GSP 218041
LOEBRO 305037
METELLI 17-0840
METELLI 17-0843
SKF VKJC 5941
TRAKMOTIVE 30-0401

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wał napędowy - półoś 24765 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >

Wał napędowy - półoś

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

SPIDAN

Spidan to firma europejska o globalnym zasięgu. Producent części samochodowych Spidan specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości elementów układu zawieszenia oraz układu kierowniczego. W ofercie producenta znajdują się m.in. amortyzatory i sprężyny zawieszenia. Ponadto, obecne są tam również wahacze, tuleje i przeguby. Części układu kierowniczego Spidan to przekładnie kierownicze, drążki kierownicze, końcówki drążków i wiele więcej.

Autoczęści Spidan to produkty wysokiej jakości, przeznaczone na rynek wtórny. Wszystkie części samochodowe Spidan powstają jednak w tych samych fabrykach, w których produkowane są oryginalne elementy do pierwszego montażu. Zapewnia to częściom samochodowym Spidan wysoką jakość i zgodność z wszystkimi europejskimi i światowymi normami. Obecnie jako producent części układu kierowniczego oraz układu zawieszenia firma Spidan uważana jest za jednego ze światowych liderów rynku w swojej kategorii.

Od lat oferta marki Spidan jest regularnie poszerzana. Dlatego też dzisiaj poza głównymi liniami produktowymi, przedsiębiorstwo posiada również wiele linii dodatkowych. W fabrykach producenta powstają zatem również części układu sterowania silnika, w tym paski i łańcuchy rozrządu. Firma zajmuje się również produkcją zestawów hamulcowych oraz elementów układu zapłonowego.

Spidan to firma należąca obecnie do międzynarodowego koncernu GKN. Decyzja o wstąpieniu do grona spółek zależnych od tej korporacji okazała się bardzo trafiona. Jej konsekwencją było poszerzenie obszaru dystrybucji części samochodowych Spidan. Ponadto, dzięki przynależności do grupy GKN, auto części Spidan przeznaczone na aftermarket powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne elementy przeznaczone na pierwszy montaż.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze