Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wał napędowy - półoś URW 10-05040 (Z lewej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
10-05040
Wał napędowy - półoś URW 10-05040 (Z lewej)
  • Wał napędowy - półoś URW 10-05040 (Z lewej) - fot.1
  • Wał napędowy - półoś URW 10-05040 (Z lewej) - fot.2
  • Wał napędowy - półoś URW 10-05040 (Z lewej) - fot.3
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
URW
Lokalizacja w aucie:
Z lewej
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:
47
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:
23
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:
24
Długość [mm]:
581
Wymiar gwintu:
M20X1.5
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Wał napędowy - półoś 10-05040 firmy URW

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Z lewej
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 47
  • Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 23
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 24
  • Długość [mm]: 581
  • Wymiar gwintu: M20X1.5

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 10-05040 po numerze OEM

Producent Numery OEM
DAIHA 43420-97202-000
DAIHA 43420-97204-000
DAIHA 43420-97205-000
DAIHA 43420-97209-000
DAIHA 43420-97211-000
DAIHA 43420-97212-000
DAIHA 43420-97214-000
DAIHA 43420-97218-000
DAIHA 43420-97219-000
DAIHA 43420-97220-000
DAIHA 43420-97221-000
DAIHA 43420-97222-000
DAIHA 43420-97225-000
DAIHA 43420-97226-000
DAIHA 43420-97227-000
DAIHA 43420-97229-000
DAIHA 43420-97230-000
URW 21-05025
URW 21-05026
URW 21-05027

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wał napędowy - półoś 10-05040 pasuje do Twojego auta

 

DAIHATSU

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Wał napędowy - półoś

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

URW

URW to japońska marka części samochodowych, znana na całym świecie. Marka powstała w 1987 roku, jednak należy do przedsiębiorstwa ze zdecydowanie dłuższą historią. Matsui Universal Joint Corporation to przedsiębiorstwo działające w Japonii od ponad 70 lat. Od kilkudziesięciu lat jest obecne również w Europie i Ameryce. Firma produkuje rozmaite części samochodowe, głównie przeznaczone do pierwszego montażu w autach japońskich. Podzespoły przeznaczone na aftermarket są sprzedawane pod marką URW. Części samochodowe URW to przede wszystkim elementy układu kierowniczego oraz napędowego. Wysoko cenione są przekładnie kierownicze i pompy wspomagania URW. Fachowcy doceniają również wykonanie przegubów napędowych URW.

Producent części samochodowych URW słynie ze stosowania innowacyjnych rozwiązań. Jak przystało na japońską firmę, przedsiębiorstwo zautomatyzowało niemal cały proces produkcji. Dzięki temu produkcja części URW przebiega szybko, bezbłędnie i tanio. Części tej marki to głównie podzespoły dedykowane samochodom azjatyckim. Niemniej jednak w asortymencie można również znaleźć liczne części do samochodów europejskich, i pojedyncze do pojazdów amerykańskich. Firma posiada swoja główną siedzibę w Japonii, natomiast europejski oddział znajduje się w Holandii.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze