- Ciężar [kg]: 0,174
Dodaj opinię
(09.03.2022)
Opinia wystawiona dla Wkładka zamka SWAG 40 90 0003
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 132-037-004 |
AIC | 51784 |
AUTOMEGA | 100082510 |
BSG | BSG 65-856-003 |
ERA | 660163 |
FEBI | 02743 |
FEBI | 2743 |
GM | 090140760 |
GM | 090140761 |
GM | 90140760 |
GM | 90140761 |
JPG | 1290400100 |
KRAFT AUTO | 9151500 |
MAXGEAR | 63-0028 |
MEYLE | 614 091 0002 |
OPEL | 09 13 614 |
OPEL | 30 09 000 |
OPEL | 9 13 614 |
OSSCA | 00517 |
TOPRAN | 201 793 |
VAUXH | 090140760 |
VAUXH | 090140761 |
VAUXH | 90140760 |
VAUXH | 90140761 |
WXQP | 560655 |
hajus Auto | 9191078 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zamek samochodowy zabezpiecza pojazd przed kradzieżą, uniemożliwiając dostanie się do środka niepożądanym osobom. Dzisiejsze zamki to nowoczesne urządzenia, które trudno sforsować bez pasującego klucza czy odpowiedniego pilota.
W nowych samochodach od lat montuje się zamki centralne. Umożliwiają one otwarcie wszystkich pojedynczych zamków obecnych w pojeździe za pomocą jednego kluczyka czy też przy użyciu pilota. Elementem, który bezpośrednio umożliwia otwarcie i zamknięcie pojedynczego zamka, jest natomiast wkładka. Po włożeniu i przekręceniu klucza lub też wysłaniu sygnału pilotem, zapadki zostają schowane, a wkładka się przekręca, otwierając drzwi.
Niestety, zarówno te skomplikowane, jak i proste zamki ulegają awariom, a przede wszystkim zużyciu wskutek długiej eksploatacji. Czasami wystarczy wymienić wkładkę zamka samochodowego, aby wszystko wróciło do normy, innym razem niezbędna jest wymiana całego pojedynczego zamka lub też wszystkich zamków samochodowych. W przypadku wymiany wkładki, zwłaszcza w konstrukcjach starego typu, sprawa jest prosta. Dostęp do niej jest zwykle łatwy, a po wyjęciu wystarczy włożyć nowy element i cieszyć się ponownie działającym zamkiem. Jeżeli kierowca nie chce dołączać do swojego zestawu kolejnego klucza, wcześniej powinien zlecić dostosowanie nowego wkładu do starego kluczyka. Dzięki temu nadal jeden klucz będzie otwierał wszystkie zamki. Jeżeli awaria obejmuje złącza elektryczne zamka centralnego problem jest poważniejszy. W takim przypadku nie obejdzie się bez pomocy fachowca i niestety większego wydatku.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.