- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ograniczenia producenta: ATE
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Średnica tłoka [mm]: 57
- Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 25
- Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 300
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 429582 |
ALANKO | 10311843 |
ALANKO | 11311843 |
APEC | RCA136 |
ASHUKI | M453-70NEW |
ATE | 11.9571-9786.2 |
ATE | 24.3571-9814.5 |
BENDIX | 591243 |
BOSCH | 0 986 474 385 |
BRAKE ENG | CA2363R |
BREMBO | F 24 113 |
BUDWEG | 343395 |
DRI | 3271100 |
E.D.R | DC83395 |
EAI | 2224602 |
ELSTOCK | 83-0711 |
FERODO | FCL694346 |
FORD | 1 223 615 |
FORD | 1 459 583 |
FORD | 1 682 875 |
FORD | 1 755 031 |
FORD | 1 802 059 |
FORD | 3M51 2B294 AA |
FORD | 3M51 2B294 BA |
FORD | AV6 12B294 AA |
FORD | CN15 2B294 BA |
FORD | CV61 2B294 PA |
FTE | RX571416A0 |
GR | FO6184 |
HELLA | 8AC 355 391-501 |
HELLA | 8AN 355 791-501 |
HELLAPAGID | 8AC 355 391-501 |
HELLAPAGID | 8AN 355 791-501 |
KAMOKA | JBC0164 |
KAWE | 343395 |
LAUBER | 75.2639 |
LAUBER | 77.2639 |
MAPCO | 4773 |
MAXTECH | 6227003 |
MAXTECH | 6427003 |
MAZDA | BPYK-33-61XA |
MAZDA | BPYK-33-61XB |
MAZDA | BPYK-33-61XC |
METZGER | 6250018 |
NIPPARTS | N3223032 |
NK | 2125156 |
RE-EX | 506-02103 |
REMY | DC83395 |
REMY | RAB94406 |
RIDEX | 78B0407 |
SASIC | 6506189 |
SBS | 13012125156 |
SHAFTEC | BC8747R |
Stark | SKBC-0460406 |
TRISCAN | 8170 343395 |
TRW | BHX394E |
UBD | 54929 |
VEGE | 20364302 |
VOLVO | 36000485 |
VOLVO | 8602908 |
VOLVO | 8603939 |
ZIMMERMANN | 250.2.10024 |
FORD
|
MAZDA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Era Benelux to belgijska firma motoryzacyjna. Producent jest obecny na rynku od 1991 roku. W pierwszych latach działalności firma skupiała się na działalności w krajach Beneluksu. Początkowo wcale nie planowano ekspansji, jednak sukces zaskoczył nawet włodarzy firmy. Rozszerzenie działań na koleje rynki było zatem oczywistością. W ten sposób części Era Benelux pojawiły się w zasadzie w całej Europie. Dzisiaj jest to już renomowany producent auto części z różnych kategorii. Wysoko cenione są alternatory i rozruszniki Era Benelux. Jednak na uznanie zasługują także elementy układu kierowniczego, w tym drążki i przekładnie kierownicze. Ponadto firma zajmuje się również produkcją części klimatyzacji, układu zapłonowego i hamulcowego. Oferta jest cały czas poszerzana o kolejne pozycje w katalogu.
Producent części samochodowych Era Benelux oferuje produkty wysokiej klasy, dostępne w relatywnie niskich cenach. Auto części tej marki nieustannie są poddawane rygorystycznym testom. Dzięki temu klienci mają pewność niezawodności podzespołów pochodzących z belgijskiej fabryki. Przedsiębiorstwo Era Benelux nadzoruje produkcję na wszystkich jej etapach. Co więcej, firma samodzielnie zajmuje się również dystrybucją części na terenie Europy.