Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI BR001862 (Oś tylna strona lewa)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
BR001862
Zacisk hamulcowy TMI BR001862 (Oś tylna strona lewa)
  • Zacisk hamulcowy TMI BR001862 (Oś tylna strona lewa) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
TMI
EAN:
5715196151980
Parzyste numery artykułów:
BR001863
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:
Przed osią
Ograniczenia producenta:
BENDIX
Typ zacisku hamulca:
Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym

Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym to model 2w1, który gwarantuje dużą efektywność hamowania. Hamulec pomocniczy wspiera pracę głównego hamulca, przez co zacisk nie tylko dociska klocki hamulcowe do tarcz, ale również bierze bezpośredni udział w procesie hamowania.

Dowiedz się więcej

Typ zacisku hamulca:
Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:
36
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
10
Typ tarczy hamulcowej:
Pełny

Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.

Dowiedz się więcej

Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
251
Ciężar netto [kg]:
1,7
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku BR001862 firmy TMI

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: BR001863
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
  • Lokalizacja w aucie: Przed osią
  • Ograniczenia producenta: BENDIX
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
  • Średnica tłoka [mm]: 36
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 10
  • Typ tarczy hamulcowej: Pełny
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 251
  • Ciężar netto [kg]: 1,7

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla BR001862 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 24.3367-1701.5
ATE 24.3367-1701.7
BENDIX 691501B
BOSCH 0 204 102 440
BOSCH 0 204 102 452
BOSCH 0 204 103 452
BOSCH 0204103440
BRAKE ENG CA697
BREMBO F23044
BUDWEG 341160
CARDONE 381501
DELCOREMY DC71160
DELPHI LC4047
DRI 4163300
EAI 2255031
ELSTOCK 86-0633
ELSTOCK 86-0633-000
ELSTOCK 86-0633-001
ERABENELUX BC51160
FIAT 791899
FIAT 792337
FIAT 9939501
FRIESEN QBS1119
FTE RX369817A0
GIRLING 32324340
GR AR6037
GR FI6067
GR LA6041
HELLA 8AC355382-271
NK 212331
RE-EX 506-01862
SASIC SCA6032
SBS 1301212331
TRISCAN 8170 341160
TRW BHV167
TTV TBS71160
UBD 52732

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku BR001862 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Nie działa prędkościomierz i licznik kilometrów w twoim samochodzie? Sprawdź co może być tego przyczyną

Prędkościomierz i licznik kilometrów w samochodzie przestały działać? Oto 5 najczęstszych przyczyn takiego problemu

Awaria prędkościomierza może wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo, ale i na zawartość Waszego portfela. Trudność w monitorowaniu prędkości i przebiegu pojazdu to dość poważna przeszkoda, dlatego warto szybko zająć się tą awarią. Jej przyczyny mogą być różne – od banalnych usterek, aż po skomplikowane awarie wymagające pomocy specjalisty. Jak prezentuje się lista 5 najczęstszych przyczyn niedziałającego prędkościomierza i licznika kilometrów?

czytaj więcej >
Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

TMI

Turbo Motor to stosunkowo młoda firma, szczególnie jak na standardy rynku motoryzacyjnego. W obliczu podmiotów funkcjonujących w branży nieraz nawet ponad sto lat, niespełna 20 lat doświadczenia marki to niewiele. Mimo to części Turbo Motor już dzisiaj są całkiem wysoko cenione przez fachowców i użytkowników. Producent części samochodowych Turbo Motor to firma hiszpańska. W tym właśnie kraju znajduje się jej główna siedziba, jednak dystrybucja auto części odbywa się również w wielu innych krajach. Firma jest wysoko wyspecjalizowana, posiadając tylko jedną kategorię produktową. Części samochodowe Turbo Motor to turbosprężarki do samochodów wielu różnych marek. Pod marką Turbo Motor oferowane są turbosprężarki używane, po przeprowadzeniu regeneracji. Firma skupuje używane części, aby następnie w swojej fabryce poddawać je naprawom. Naprawą używanych turbosprężarek zajmują się doskonale wyszkoleni inżynierowie.

Firma kładzie duży nacisk na doskonalenie swoich produktów. Dlatego też w fabryce należącej do Turbo Motor stale trwają prace laboratoryjne. Przedsiębiorstwo nie boi się nowych rozwiązań technologicznych, nieustannie wprowadzając kolejne innowacje. Dzięki temu turbosprężarki Turbo Motor to produkty niezawodne, pod względem żywotności często nieustępujące całkowicie nowym podzespołom.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym to model 2w1, który gwarantuje dużą efektywność hamowania. Hamulec pomocniczy wspiera pracę głównego hamulca, przez co zacisk nie tylko dociska klocki hamulcowe do tarcz, ale również bierze bezpośredni udział w procesie hamowania.
Tarcza hamulcowa pełna
Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze