- Średnica zewnętrzna [mm]: 28,0
- Ciężar [kg]: 0,040
- Wysokość [mm]: 33
- Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACEMARK | 186210 |
BBR | 002-50-07878 |
BGA | MT9567 |
BIRTH | 4817 |
BOGE | 87-839-A |
BRÜCK GERM | 701419081A |
BSG | BSG 90-700-075 |
CAUTEX | 461175 |
DYS | 74-25573 |
ETS | 31.SB.259 |
FARE SA | 29314 |
FARE-MX | 29314 |
FEBI | 103058 |
FORTUNE LI | FZ90769 |
GSP-BR | 510320 |
GSP | 510320 |
HART | 428 928 |
IMPERGOM | 37570 |
JPG | 1144800400 |
KAUTEK | VW-BS125 |
KRAFT AUTO | 4230630 |
LEMFO | 1767201 |
LYNXAUTO | B8291 |
MAPCO | 29870/9 |
MDR | GSP-510320 |
METALCAUCH | 45022 |
METZGER | 52082008 |
MEYLE | 100 419 0025 |
MILES | DA18166 |
OSSCA | 18401 |
PATRON | PSE1150 |
PLYOM | P461175 |
PROFIT | 2307-0559 |
QH TALBROS | EM4142 |
QUINTON HA | EM4142 |
REINHOCH | RH13-0000 |
SASIC | 2756011 |
STC | T445022 |
STELLOX | 77-00944-SX |
TALOSA | 64-10921 |
TOPRAN | 108 771 |
VAICO | V10-8220 |
VW | 701 419 081 A |
WILMINK | WG2304221 |
WXQP | 380223 |
ZEKKERT | GM-1023 |
vika | 44190037201 |
zentparts | Z25989 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.