- Ciężar [kg]: 0,915
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 959344 |
ERA | 555467A |
FORD | 1352475 |
FORD | 1376242 |
FORD | 1387083 |
FORD | 1563296 |
FORD | 1668587 |
FORD | 4M5Q9424BB |
FORD | 4M5Q9424BC |
FORD | 4M5Q9424BD |
FORD | 4M5Q9424BE |
HOFFER | 88289 |
IPD | 458339 |
LUCAS | FDR414 |
LUCAS_ELEC | FDR414 |
MEATDORIA | 88289 |
PIERBURG | 724809720 |
QUINTON HA | XEGR178 |
SWAG | 50945422 |
VEMO | V25630023 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
Autlog to marka należąca do firmy Feddermann & Lankau. To niemieckie przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Firma produkuje części samochodowe z wielu kategorii, w tym podzespoły trafiające na pierwszy montaż, głównie do samochodów produkcji niemieckiej. Natomiast części Autlog to oferta ekonomiczna. Firma stworzyła markę Autlog, aby dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Auto części Autlog to propozycja dla kierowców, którzy chcą jak najniższym kosztem, wejść w posiadanie jakościowych podzespołów.
Najwyżej cenione części Autlog to elementy zawieszenia, zapłonu i układu napędowego. Firma produkuje bardzo wytrzymałe paski napędowe. Z każdym rokiem powiększa się lista czujników Autolog. Już dzisiaj można tam znaleźć czujniki w zasadzie każdego rodzaju, w tym EGR, pierścienie ABS, czujnik prędkości, wału korbowego, temperatury zewnętrznej i wiele więcej. W każdej kategorii przybywa nowych pozycji, aby zadowolić wszystkich klientów.
Marka Autolog to dobry wybór dla kierowców, którzy doceniają atrakcyjny stosunek jakości do ceny. Części Autolog to podzespoły wysokiej klasy, które za sprawą usprawnienia produkcji i gęstej sieci dystrybucji, mogą być oferowane w atrakcyjnych cenach.