- Tryb pracy: Elektryczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 06A131501G |
FISPA | 83.4618 |
HOFFER | 7518088B |
MEATDORIA | 88088B |
PIERBURG | 72278504 |
PIERBURG | 722785040 |
SIDAT | 83.4618 |
SKODA | 06A131501G |
VW | 06A131501G |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
Diederichs to marka z ponad 50-letnią historią. To bardzo duże doświadczenie jak na firmę dystrybucyjną. Przedsiębiorstwo powstało w Niemczech i to dzisiaj to tam znajduje się jego siedziba. Jednak firma działa obecnie na dużą skalę, dostarczając części do licznych krajów europejskich. Części samochodowe Diederichs to elementy należące do wielu układów samochodowych. Obecnie oferta jest już niemal kompletna. W katalogu znajduje się ponad 36 000 pozycji. Do najwyżej cenionych auto części Diederichs należą elementy układu elektrycznego. Na wyróżnienie zasługuje również specjalna linia produktów przeznaczonych do tuningu. Ponadto, za bardzo jakościowe uznaje się między innymi części zawieszenia, układu hamulcowego i układu chłodniczego.
Firma Diedrichs to od początku istnienia aż do dzisiaj przedsiębiorstwo rodzinne. Doświadczenie jest przekazywane z pokolenia na pokolenie, a że jest niemałe, firma uchodzi dzisiaj za specjalistę w swojej branży. Nie powinien zatem dziwić doskonały wybór dostawców, z których każdy zapewnia najwyższą jakość części samochodowych. Obecnie firma współpracuje z ponad 40 markami z całego świata. Pomimo starannego doboru dostawców, każdy produkt przed udostępnieniem do sprzedaży jest testowany pod względem efektywności, wytrzymałości i bezpieczeństwa.