- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Ciężar [kg]: 0,09
- Rozmiar gwintu 1: 203x38
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BKT2065 |
APEC | KIT603 |
ATE | 669012 |
BORG BECK | BBK6021 |
BREMSI | SK0514 |
DELPHI | LY1006 |
FERODO | FBA4 |
FORD | 6530514 |
FRENKIT | 950514 |
HAVAM | HP3514 |
JURID | 771036J |
KAWE | 105-0514 |
MIN | MBA514 |
NK | 7925514 |
OBTEC | 8002053.1 |
OJD | 0514 |
OJD | 105-0514 |
PEX | 514 |
TRIUM | 1190514 |
TRW | SFK9 |
FORD
|
HYUNDAI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.