- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 254x38
- Ograniczenia producenta: LUCAS
- Szerokość [mm]: 38
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT989 |
ATE | 03.0137-9282.2 |
BORG BECK | BBK6275 |
BOSCH | 1 987 475 302 |
BREMSI | SK0829 |
DELPHI | LY1323 |
DENCKERMAN | B160191 |
FRENKIT | 950829 |
FRITECH | 9084 |
HELLA | 8DZ 355 200-721 |
JURID | 771396J |
KAMOKA | 1070043 |
KAWE | 105-0829 |
LANDROVER | 6060829 |
MAXGEAR | 27-0401 |
METELLI | 9084 |
METZGER | 105-0829 |
MIN | MBA829 |
MOTAQUIP | VMK907 |
NK | 7940829 |
OJD | 0829 |
OJD | 105-0829 |
TEXTAR | 97032700 |
TRISCAN | 8105 172467 |
TRUSTING | 9084 |
TRW | SFK365 |
LAND ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.