- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Rodzaj połączenia: Pojemnik
- Długożć opakowania [cm]: 20,2
- Szerokość opakowania [cm]: 18,4
- Wysokość opakowania [cm]: 7,3
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BORG BECK | BSM5018 |
CITRO | 503815 |
DELPHI | TMK29 |
FEBI | 10182 |
FIRST LINE | FSM5018 |
FIRST LINE | FSM5019 |
MONROE | MK010 |
MOOG | PE-SB-9970 |
PEUGE | 503815 |
SWAG | 62 55 0008 |
TRW | JSL197 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Moog to amerykańska firma motoryzacyjna, produkująca części samochodowe klasy premium. Główny obszar działania firmy to produkcja części układu kierowniczego oraz zawieszenia. Ponadto, przedsiębiorstwo produkuje również inne części podwozia. Producent podkreśla troskę o jakość produktów, udokumentowaną szeregiem certyfikatów przyznawanych produktom wyjeżdżającym z fabryk należących do firmy Moog. Ponadto, części samochodowe marki Moog powstają z myślą o mechanikach, dokonujących ich montażu. Inżynierowie pracujący dla Moog dokładają wszelkich starań, aby montaż części był jak najprostszy, przez co częściej niż w przypadku elementów od innych producentów, możliwy jest samodzielny montaż podzespołu bez wizyty w warsztacie.
Moog to firma wszechstronna, która od lat nieustannie poszerza swoją ofertę. Dzisiaj w asortymencie znajduje się szereg produktów dedykowanych samochodom osobowym, jednak znajdują się tam również części układów kierowniczych i zawieszenia dla aut ciężarowych. Co więcej, części marki Moog pojawiają się również w autach sportowych. Uznanie ze strony producentów pojazdów wyścigowych świadczy o niezwykłej jakości produktów Moog, a także o wyjątkowej wytrzymałości podzespołów tej marki. Od ponad 50 lat Moog dostarcza części samochodowe do samochodów NASCAR, natomiast od kilku lat jest wyłącznym partnerem wyścigów w zakresie dostawy części tych układów. Trudno o lepszą rekomendację, niż takie wyróżnienie. W czasie wyścigów podzespoły Moog są niewiarygodnie mocno obciążane, jednak przeważnie znoszą to doskonale.