- Materiał: Guma / metal
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 1,18
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem kulkowym
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Mocowanie amortyzatora SWAG 33 10 8189 | 33 10 8189 |
1 szt. | Łożysko mocowania amortyzatora SWAG 30 94 4799 | 30 94 4799 |
Dodaj opinię
(08.06.2022)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora SWAG 20 54 0007 (Oś przednia, z lewej strony)
(13.01.2019)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora SWAG 30 54 0013 (Oś przednia, z prawej)
(03.01.2018)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora SWAG 30 54 0027 (Oś tylna strona lewa)
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1EA 412 331 B |
AUDI | 1EA 412 331 B S1 |
CUPRA | 1EA 412 331 B S1 |
FEBI | 181309 |
GSP | 534209 |
PRT | 6105629 |
SKODA | 1EA 412 331 B |
SKODA | 1EA 412 331 B S1 |
TRISCAN | 8500 29957 |
VW | 1EA 412 331 B |
VW | 1EA 412 331 B S1 |
AUDI
|
CUPRA
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.