Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Touareg trzeciej generacji ma w zamyśle zastąpić topowy model VW — Phaetona. Wolfsburg podkreśla wysoką jakość nowego modelu na przykładzie wbudowanej technologii. Rzeczywiście, wyposażony we wszystkie dostępne systemy zawieszenia i duże koła, nowy SUV stał się niesamowicie zwinnym samochodem.
Vw Touareg III (CR7) mieści dynamiczny silnik V6 TDI o pojemności trzech litrów i mocy 286 KM, który potrzebuje obrotów w średnim zakresie, aby zapewnić ...
Powiązania: