We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Segment aut sportowych od zawsze kusił niemalże wszystkich producentów. Lata ’90 kojarzone są z modą na małe roadstery, które dzięki gokartowemu prowadzeniu dawały mnóstwo radości z jazdy. Mazda po sukcesie MX-5 pierwszej generacji postanowiła nieco mocniej dopracować jej konstrukcję. W taki właśnie sposób w 1998 roku do sprzedaży trafiła Mazda MX-5 II. Jej produkcja trwała aż do 2005 roku. Mały samochód sportowy z miękkim, otwieranym dachem, o bardzo niskiej masie własnej ...