We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Segment obejmujący najmniejsze samochody to bardzo ciekawa grupa, w której można znaleźć wiele udanych modeli, które od lat leżą w kręgu zainteresowań dużego grona kierowców. Samochody te są często dużym wyzwaniem dla projektantów, ponieważ muszą łączyć w sobie wiele różnych cech, a przy okazji spełniać wygórowane oczekiwania kierowców. Świetnym przykładem bardzo udanej konstrukcji może być SEAT Arosa.
SEAT Arosa produkowany był w latach od 1997, do ...