Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Fiat STILO (192_) (2001.10 - 2010.11)

Szukaj części do Fiata Stilo w iParts.pl

Fiat Stilo pojawił się na rynku samochodowym w 2001 roku. Pomimo niewielkiej liczby podobieństw, poprzednikami Fiata Stilo są modele Bravo i Brava. Samochód dostępny był w wersji hatchback (3 drzwi) i kombi (5 drzwi), którą koncern nazywa jako Multiwagon. Stilo to przełomowy model jeżeli chodzi o styl i design. Włoscy projektanci zrezygnowali z okrągłych, łagodnych linii i poszli w kierunku ostrych, wyraźnych kształtów. Stilo w wersji Multiwagon to samochód dysponujący sporą ilością wolnej przestrzeni w kabinie, zarówno kierowca jak i pasażer nie może narzekać na dyskomfort związany z małą ilością miejsca. Bagażnik w kombi ma pojemność 510 litrów, natomiast w przypadku 3-drzwiowego hatchback'a jest to od 300 do 400 litrów w zależności od wersji. W 2004 roku samochód został poddany faceliftingowi obejmującemu zmiany wewnątrz, wyeliminowano też sporą liczbę najczęściej występujących awarii. 

Gama silników montowanych w Fiacie Stilo składała się z siedmiu jednostek napędowych w dwunastu różnych konfiguracjach. Paletę jednostek napędowych otwiera benzynowy silnik 1,2 (80 KM), następny pod względem pojemności i mocy to motor 1.4 (95 KM). Najmocniejsza benzynowa jednostka ma pojemność 2.4 litra i generuje moc z rzędu 170 koni mechanicznych. Jeżeli chodzi o diesle, najczęściej wybierane są te o pojemności 1.9 litra, oznaczeniu JTD lub Multijet i mocy od 80 do 140 koni mechanicznych (po modyfikacji w 2005 roku mocą została zwiększona do 150 KM). W zależności od wersji kierowcy do wyboru otrzymywali 5- lub 6-biegową, manualną skrzynię biegów i 5-stopniową automatyczną przekładnię. 

W Fiacie Stilo do budowy zawieszenia wykorzystane zostały kolumny MacPersona w przedniej części auta, natomiast z tyłu zamontowana jest belka. W skład najtańszej wersji wyposażeniowej wchodziły dwie poduszki powietrzne (opcjonalnie Fiat oferował wersję z 8 poduszkami), elektryczne szyby i lusterka, komputer pokładowy oraz systemy ABS, ASR, ESP. Zakończenie produkcji Fiata Stilo miało miejsce w 2007 roku. Następcą samochodu włoskiego koncernu był model Bravo nowej generacji.

Inne modele Fiata Stilo

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze