Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) (2001.07 - 2012.10)

Wybierz typ samochodu marki Renault

Części samochodowe do Renault Megane 2 BM0, CM0

Francuskie Renault Megane należy do niższej klasy średniej (segment C). Jest to następca znanego modelu Renault 19, jednak z biegiem czasu Megane prześcignęła swojego poprzednika, stając się jednym z najbardziej popularnych samochodów francuskich w historii. Dotychczas wyprodukowano ponad 7 mln egzemplarzy tego modelu. Nazwę „Megane” zaczerpnięto od pokazanego w 1988 roku prototypu Renault. W 2003 roku Megane otrzymało tytuł Samochodu Roku.

Druga generacja Renault Megane zaprezentowano motoryzacyjnemu światu w 2002 roku podczas salonu samochodowego w Genewie. Samochód był oferowany jako 2-drzwiowe coupe-cabrio, 3- i 5-drzwiowy hatchback, 4-drzwiowy sedan oraz 5-drzwiowe kombi (GrandTour). Modele Renault, z wyjątkiem wersji coupe-cabrio, mogą z powodzeniem służyć jako wygodne auta rodzinne. Wnętrze Megane mieściło bez żadnych problemów cztery osoby. Dodatkowo zapewniono odpowiednią przestrzeń bagażową dla każdej wersji nadwoziowej samochodu. Hatchback oferował 330 l pojemności, a po złożeniu tylnych siedzeń przestrzeń bagażowa zwiększała się do 1190 l. W autach z nadwoziem kombi oraz sedan bagażnik zapewniał 520 l pojemności, przy czym w modelu GrandTour istniała możliwość złożenia tylnych siedzeń i zwiększenia powierzchni załadunkowej do 1600 litrów.

Wnętrze drugiej generacji Renault Megane nie należało do najbardziej ekskluzywnych. Przeważały w nim twarde plastiki, które były bardzo podatne na wszelkiego rodzaju zarysowania i inne uszkodzenia mechaniczne. Ich spasowanie również pozostawiało wiele do życzenia. Po pewnym czasie użytkowania plastikowe elementy ulegały poluzowaniu i zaczynały trzeszczeń w czasie jazdy. Rekompensatą tych niedoróbek było dla kierowców dość bogate wyposażenie już w wersji podstawowej. Oferowano 6 poduszek powietrznych, elektrycznie sterowane przednie szyby, centralny zamek czy też komputer pokładowy. Renault Megane to również pionier wśród aut z segmentu C pod kątem bezpieczeństwa jazdy. Samochód otrzymał maksymalną notę w testach zderzeniowych Euro NCAP.

Duży nacisk położono na ofertę silnikową Megane II. Klienci mogli wybierać spośród jednostek benzynowych oraz wysokoprężnych – 1.4 82 KM i 98 KM, 1.6 113 KM, 2.0 134 KM, 2.0T 163 KM, 1.5 dCi 82 KM, 85 KM, 105 KM, 1.9dCi 110 KM, 115 KM, 120 KM, 130 KM i 2.0 dCi 150 KM. Napęd na przednią oś, w zależności od wersji silnikowej, był przenoszony za pomocą 5- i 6-biegowej skrzyni manualnej lub 4-stopniowej przekładni automatycznej.

Megane II, tak jak większość modeli Renault, miała problem z elektryką oraz elektroniką. Usterki podnośników szyb, silników wycieraczek, czujników ciśnienia powietrza w oponach czy sterowania lusterek to norma w samochodach francuskiego producenta. Mimo to, Renault Megane II to nadal bardzo dobre auto wyposażone w pancerne zawieszenie, wytrzymujące nawet trudy jazdy po polskich drogach.

Zalety:

  • przestronne wnętrze
  • świetne zawieszenie, zwłaszcza układ resorowania
  • bogate wyposażenie standardowe
  • doskonałe właściwości jezdne
  • ekonomiczne silniki
  • spore bagażniki

Wady:

  • elektryka i elektronika
  • zużywające się szybko elementy przedniego zawieszenia
  • poduszki skrzyni biegów
  • awaryjna chłodnica klimatyzacji

Inne modele Renault Megane:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze