Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Renault SCÉNIC II (JM0/1_) (2003.06 - 2010.07)

Wybierz typ samochodu marki Renault

Części samochodowe do Renault Scenic II

Druga generacja Renault Scenic, auta zaliczanego do kompaktowych minivanów (segment K), zadebiutowała na rynku w 2003 roku podczas genewskich targów motoryzacyjnych. Samochód produkowany do 2009 roku powstał na płycie podłogowej pochodzącej od modelu Megane. W porównaniu do poprzedniej wersji Renault Scenic II-generacji stał się samochodem całkowicie autonomicznym od bazowego modelu Megane. Scenic II był dostępny wyłącznie jako 5-drzwiowy minivan.

Renault Scenic II stał się szerszy w porównaniu w pierwszą generacją modelu, co pozwoliło uzyskać jeszcze większą przestrzeń wewnątrz samochodu. Kokpit Scenica był podobny stylistycznie do rozwiązań zastosowanych w Renault Megane 2. Cechą charakterystyczną Scenica II była nietypowa konstrukcja przedniej wycieraczki, która zapewniała jeszcze większą przestrzeń czyszczenia szyby. Podobne rozwiązanie zamontowano m.in. w Nissanie Almera Tino czy też w pierwszej wersji Forda C-MAX.

W 2004 roku wprowadzono po raz pierwszy do sprzedaży 7-miejscową odmianę Renault pod nazwą Grand Scenic, natomiast w 2007 roku pojawiła się również uterenowiona wersja samochodu Scenic Conquest, która była następczynią modelu Scenic RX 4. Renault Scenic II-generacji był samochodem bezpiecznym. W testach zderzeniowych Euro NCAP samochód uzyskał maksymalny wynik pięciu gwiazdek, stając się tym samym liderem pod względem bezpieczeństwa w swojej klasie.

Renault Scenic II był dostępny w wielu wariantach silnikowych. W gamie jednostek benzynowych znalazły się 16-zaworowe silniki o pojemności od 1.4 do 2.0 litra i mocy od 98 do 163 KM. W przypadku jednostek wysokoprężnych producent dostarczył całą gamę silników 1.5 dCi o mocy od 80 do 106 KM, a także jednostkę 1.9 dCi o mocy 130 KM oraz silnik 2.0 dCi, który generował moc 150 KM. Przedni napęd Scenica II obsługiwany był przez 5- i 6-biegową skrzynię manualną lub 4- i 6-stopniową przekładnię automatyczną.

Renault Scenic II był jednym z najlepiej sprzedających się wówczas minivanów w Europie. Na plus samochodu można zaliczyć m.in. funkcjonalną i bezpieczną kabinę auta, bogate wyposażenie oraz bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne. Minusem Scenica były częste problemy z turbosprężarkami, awarie zaworu ERG oraz wału korbowego, a także mało precyzyjny układ kierowniczy, wycieki z przekładni kierowniczej oraz usterki klimatyzacji.

Inne modele Renault Scenic:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze