Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) (od 2013.04)

Wybierz typ samochodu marki Vw

Części samochodowe do Volkswagen Golf 7 Variant

Volkswagen Golf zaliczany jest do samochodów osobowych klasy kompakt (niższa klasa średnia). Ten model niemiecki Volkswagen produkuje od 1974 roku. W 2019 roku zaprezentowano już ósmą generację Golfa. Ten model Volkswagena to bezsprzecznie najlepiej sprzedający się samochód w Europie. Golf zastąpił w 1974 roku kultowego Garbusa, jednak prace nad Golfem zaczęły się już w roku 1967. Samochód przez wszystkie lata produkcji był oferowany w różnych wersjach nadwoziowych, w tym jako 3- i 5-drzwiowy hatchback, kabriolet, minivan oraz kombi.

VW Golf VII Variant to nadwozie w wersji kombi. Auto zadebiutowało w 2012 roku, a jego konstrukcja została oparta na całkiem nowej płycie podłogowej VW Group MQB Platform, na której oparto również m.in. Audi A 3 czy Seata Leon. Wersja kombi (Variant) trafiła do produkcji rok po premierze pięciodrzwiowej wersji VW. Siódma generacja Golfa stała się nieco większa w porównaniu z poprzednikami. Długość niemieckiego kombi wynosiła 4560 mm, szerokość 1799 mm, natomiast wysokość – 1452 mm. Golf Variant mógł się poszczycić całkiem sporym bagażnikiem. Jego pojemność wynosiła 605 l, a po złożeniu tylnych siedzeń powierzchnia załadunkowa rosła do pojemności 1620 l.

VW Golf VII Variant był produkowany od 2013 do 2017 roku. Pod maską tych samochodów montowano silniki benzynowe oraz wysokoprężne o mocy od 86 do 300 KM, które pozwalały osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie od 186 do 201 km/h. Przyspieszenie Varianta do 100 km/h, w zależności od wersji silnikowej, mieściło się w granicach od 9,9 do 12,9 sekund. W większości przypadków w Golfie kombi montowano jednostki rzędowe 4-cilindrowe o pojemności od 1197 do 1984 cm3. Układ napędowy zapewniał moment obrotowy od 160 do 380 Nm.

W Golfie VII Variant trudno nie znaleźć stylistycznych odniesień do klasę wyżej umieszczanego Passata Varianta. Siódma generacja Golfa została o wiele lepiej wyposażona i wykończona niż wcześniejsze generacje tego samochodu. Zastosowano dobrej jakości materiały, które odpowiednio spasowano ze sobą, tworząc przyjemne w użytkowaniu, eleganckie wnętrze. Zwiększył się również komfort podróżowania dzięki dodatkowym centymetrom nadwozia oraz większemu rozstawowi osi, a także dobrze wyprofilowanym fotelom. Na uwagę zasługuje również dobrze wyciszone wnętrze oraz wysoka kultura pracy większości jednostek napędowych, a także mnóstwo zamontowanych systemów zwiększających bezpieczeństwo jazdy (m.in. czujnik zmęczenia kierowcy, system automatycznego hamowania Front Assist, rozpoznawanie znaków drogowych, asysten parkowania, aktywny tempomat, asystent świateł drogowych Dynamic Light Assist czy systen pasa ruchu Lane Asist).

Zalety:

  • bardzo dobre prowadzenie
  • jakość wykończenia wnętrza
  • wysoka kultura pracy jednostek napędowych
  • bogate wyposażenie
  • spory bagażnik
  • niższa cena w porównaniu do poprzedniej generacji

Wady:

  • nie całkiem płaska podłoga bagażnika
  • szumy powietrza przy wyższych prędkościach
  • stosunkowo mało miejsca na tylnej kanapie
  • szybka utrata wartości
  • duża ilość drobnych awarii

Inne modele Volkswagena Golf:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze