Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło pasowe wału korbowego FAST FT45558

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
FT45558
Koło pasowe wału korbowego FAST FT45558
  • Koło pasowe wału korbowego FAST FT45558 - fot.1
  • Koło pasowe wału korbowego FAST FT45558 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

226,00 zł
w tym 23% VAT
Średnica [mm]:
153
Wysokość [mm]:
37
Ilość żeber:
6
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FT45558 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AISIN PDAFC700
AKRON-MALÒ 658001
ASHIKA 122-08-800
ASHIKA 12208800
AUTOKIT 390002
AUTOKIT 390171
AUTOMEGA 130092110
Aslyx AS201061
Aslyx AS203254
BBR 11029787
BBR 11029847
BSG BSG70170004
BTA E6P0018BTA
BUGATTI BPSD1006ND
CAUTEX 30960
CITRO 0515.L8
CITRO 0515.L9
CITRO 0515.P2
CITRO 0515.Q3
CITRO 0515.T8
CITRO 0515.V5
CITRO 0515.V6
CITRO 515L8
CITRO 515L9
CITRO 515T8
CITRO 515V5
CITRO 515V6
COGEFA 70515V6N
CONTI VD1080
CONTI VD1080S
CORTECO 21653150
CORTECO 80000873
CORTECO 80001811
DAYCO DPV1056
EGT 681031EGT
FAI FVD1011K
FARE-MX 2929
FARE-MX 2929C
FARE-MX 4217
FARE-MX 4217C
FAST FT45566
FEBEST PGDSRHV
FEBI 24628
FEBI 28525
FEBI 33782
FEBI 33783
FIAT 9467586180
FIAT 9467597180
FIAT 9630647180
FIAT 9641548980
FIAT 9681761480
FIAT 9685774180
FRECCIA PUL11-101
FRECCIA PUL11101
G.U.D. GCP701182
G.U.D. GCP701191
GATES TVD1002
GATES TVD1002A
GOOM BPS0012
GOOM CP0036
GOOM CP0039
HART 345283
HUTCHINSON DP016
HUTCHINSON DP016S
IAP 13208030
IAP 13252030K
IJS GROUP 171085
IJS GROUP 171085SET
IMPERGOM 10206
IMPERGOM 10212
INA 544 0039 10
INA 544 0039 20
INA 544003910
INA 544003920
IPD 157011
IPD 157317
JAPANPAR PU800
KAGER 270001N
KAMOKA RW058
KRAFTVOLL 15050002
KRAFTVOLL 15050008
KRAFTVOLL 15050049
KRAFTVOLL 15050082
LANCIA 9467597180
LANCIA 9630647180
LANCIA 9681761480
LORETT PSD1006/ND
LORETT PSD1006ND
LUCAS LS001
MABYPARTS OPK313015
MAXGEAR 300022
MAXGEAR 300028
MDR MBP8800
MEC-DIESEL 510031
MEC-DIESEL 518010
MEHA AUTOM MHK60011
MEHA AUTOM MHK60030
MEHA AUTOM MHK60051
MEHA AUTOM MHK60081
METALCAUCH 6000
MGA DP100
MI.R.A. 172846M
NTY RKPPE000
OPENPARTS ACD400600
OPTIMAL F8-5636
OPTIMAL F85636
PEUGE 515V5
PEUGE 515V6
PLYOM P030960
PLYOM P752350
PLYOM P754653
PREX P725004
PROCODIS F DAM2044
PROFIT 10149912
PROFIT 10149922
PSA 0515.L8
PSA 0515.L9
PSA 0515.P2
PSA 0515.Q3
PSA 0515.T8
PSA 0515.V5
PSA 0515.V6
QUINTON HA QCD2
QUINTON HA QCD33
RECOFICIAL 171085
RECOFICIAL 171085SET
RIDEX 542R0745
RIDEX 542R1045
RIDEX 542R1062
RUV 520053
RUV 520222
SASIC 2150011
SASIC 5150P20
SKF VKM 93301
SKF VKM93301
SNR DPF359.03
SNR DPF35903K1
SONOVA MPP00365
STELLOX 2001004SX
SWAG 62 92 4628
SWAG 62 93 3782
SWAG 62 93 3783
SWAG 62928525
Stark SKBPC0640001
Stark SKBPC0640002
Stark SKBPC0640051
Stark SKRBS1200743
Stark SKRBS1201043
Stark SKRBS1201060
TECHNOX TC22801
TOPRAN 720 117
TOPRAN 720117
TRIPLEFIVE 118006
TRIPLEFIVE 118018
TRISCAN 864310001
TRISCAN 864310001A
VAICO V22-0004
VAICO V22-0422
VAICO V22-0540
VAICO V220004
VAICO V220422
VAICO V220540
WILMINK WG1084305
WILMINK WG1088567
WILMINK WG1088622
WILMINK WG1152589
WILMINK WG1254383
WILMINK WG1432887
WILMINK WG1432889
WILMINK WG1442967
WILMINK WG1443082
WILMINK WG1443083
WILMINK WG1443085
WILMINK WG2006580
WILMINK WG2098993
WTI automo A804130
alp ALP001061
alp ALP003253

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Koło pasowe FT45558 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >

Koło pasowe

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze