Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło pasowe wału korbowego TOPRAN 207 341

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
207 341
Koło pasowe wału korbowego TOPRAN 207 341
  • Koło pasowe wału korbowego TOPRAN 207 341 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

155,00 zł
w tym 23% VAT
Drgania:
Z tłumikiem drgań skrętnych

Tłumik drgań skrętnych to urządzenie połączone z wałem korbowym, którego podstawowym zadaniem jest eliminowanie drgań skrętnych. Zespół sprzęgła przekazuje moment obrotowy generowany przez jednostkę napędową do skrzyni biegów. Dzięki możliwości rozłączania napędu, sprzęgło umożliwia zmianę przełożeń, tłumiąc drgania powstające podczas ruszania z miejsca.

Dowiedz się więcej

Koła pasowe:
Koło pasowe paska wieloklinowego
Materiał:
Guma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Wysprzęglony
Wysokość [mm]:
27,5
Średnica wewnętrzna [mm]:
48
Średnica zewnętrzna [mm]:
154
Liczba rowków:
6
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 207 341 po numerze OEM

Producent Numery OEM
3RG 10404
AKRON-MALÒ 658078
AUTEX 658057
AUTLOG RT1914
AUTOKIT 03.90142
AUTOTEAM A06244
BBR 001-10-29861
BGA DP0837
BTA E6X0005BTA
BUGATTI BPSD1008-ND
CALIBER 87341
CAUTEX/ADL 480908
CAUTEX 480908
CONTI 6PK1623D1
CONTI VD1068
CONTI_CN VD1068
CORTECO 80000837
DA SILVA PL8456
DAYCO DPV1129
DIAMAX A9011
DÜRER 85603
FAI FVD1042
FARE SA 2986
FEBI 34196
GATES TVD1029
HUTCHINSON DP062
IJS GROUP 17-1046
IMPERGOM 10024
INA 544 0081 10
IPD 15-7052
ITN 23-BPC-122
KM INTERNA FI15610
LORETT PS 1008/ND
LORETT PSD1008/ND
LUCAS LPD0072
LUCAS_ENGI LPD0072
MABYPARTS ODP111013
MABYPARTS PV033125O
MAXGEAR 30-0064
METALCAUCH 04856
METZGER 6400080
MGA DP174
OPEL 56 14 441
OPTIMAL F7-8022
QUINTON HA QCD135
REPKIT RKT9142
RPK RPK427431
RUV 515303
SASIC 2156017
SK SK427431
SNR DPF353.08
SPIDAN 446686
STC T404856
SWAG 40 93 4196
TECHNOX TC10800
TREVI PC1067
TRICLO 428496
TRISCAN 8643 24003
UNIGOM 421546
VAICO V40-8116
VAUXH 97353964
WILMINK WG1084321
WILMINK WG1152566
WILMINK WG1432824

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Koło pasowe 207 341 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >

Koło pasowe

Koło pasowe to kluczowy element każdego układu napędowego. Na koła pasowe nakłada się paski klinowe, przez co możliwe staje się napędzenie pracy takich urządzeń, jak alternator czy pompa wody. Koło pasowe we współpracy z paskiem klinowym pełni również kluczową funkcję w napędzaniu silnika klimatyzacji. Zasadniczo poprawne funkcjonowanie koła pasowego wału korbowego jest niezbędne dla funkcjonowania pojazdu.

Wyróżnia się trzy główne typy koła pasowego, a mianowicie: gładkie, z rowkiem, z wieloma rowkami. Rozróżnienie to dotyczy rodzaju powierzchni koła pasowego, która jest dostosowana do typu paska. Obecnie bowiem poza klasycznymi gładkimi paskami klinowymi, coraz częściej korzysta się również z pasków wielorowkowych, które mają pracować efektywniej i przede wszystkim dłużej. Warto również wspomnieć w tym miejscu o nowoczesnych kołach elastycznych. Ze względu na specjalną konstrukcję, posiadają one zdolność tłumienia drgań skrętnych. Czasami można się również spotkać z kołami pasowymi dedykowanymi tylko pompom.

Awaria koła pasowego zawsze jest niezwykle groźna, ze względu na ryzyko uszkodzenia alternatora oraz innych podzespołów. Dlatego też nie można bagatelizować żadnych objawów awarii. Podstawowym sygnałem, który powinien skłonić do interwencji, jest charakterystyczny pisk. Oznacza on zwykle ślizganie się paska po zużytej powierzchni koła pasowego. Konsekwencją zużycia koła pasowego może być zerwanie paska klinowego, upośledzające m.in. pracę układu kierowniczego, co najlepiej obrazuje skalę zagrożenia, wynikającą z usterki tej części samochodowej.

TOPRAN

Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek  wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.

Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.

Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.

Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.

Cechy Części

Tłumik drgań skrętnych
Tłumik drgań skrętnych to urządzenie połączone z wałem korbowym, którego podstawowym zadaniem jest eliminowanie drgań skrętnych. Zespół sprzęgła przekazuje moment obrotowy generowany przez jednostkę napędową do skrzyni biegów. Dzięki możliwości rozłączania napędu, sprzęgło umożliwia zmianę przełożeń, tłumiąc drgania powstające podczas ruszania z miejsca.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze