Polecamy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 26956 |
ASAM | 73886 |
CABOR | 10.0383 |
CABOR | 11.0272 |
CAUTEX | 028336 |
CAUTEX | 028424 |
CAUTEX | 765771 |
CEF | RT04212 |
COFLE | 10.0383 |
COFLE | 11.0272 |
COFLE | 92.11.0272 |
HAVAM | KA93074 |
HBJAKOPART | J37210 |
KAWE | 46.3795 |
KAWE | 46.3951 |
LECOY | 4661 |
LECOY | 4666 |
LPR | C0119A |
MAXGEAR | 32-1308 |
METALCAUCH | 83196 |
OPTIMAL | GK-1278 |
OPTIMAL | GK-1291 |
PEX | 13.0476 |
REMKAFLEX | 46.3795 |
REMKAFLEX | 46.3951 |
RENAU | 7700 415 221 |
RENAU | 7700416623 |
RENAU | 7700426300 |
SEIM | 122123 |
SEIM | 555338 |
TRISCAN | 8140 25330 |
TRISCAN | 8140 25354 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.