Dodaj opinię
(30.04.2017)
Opinia wystawiona dla Nakrętka koła SWAG 50929463
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 83059 |
AIC | 52919 |
AKRON-MALÒ | 119002 |
ASAM | 99447 |
AUTEX | 551032 |
AUTOMEGA | 110001710 |
Aslyx | AS-202667 |
BBR | 001-10-21139 |
BECA CABLE | 3012T |
BECA CABLE | 93012 |
BECA CABLE | 96002 |
CAUTEX | 757531 |
EIBACH | S2-1-12-50-15-19-O |
FARE SA | 10225 |
FARE-MX | 10225 |
FAST | FT21516 |
FEBEST | 2185-001 |
FEBI | 27413 |
FEBI | 46667 |
FORD USA | E826092S76 |
FORD USA | W700344S309 |
FORD USA | W700344S440 |
FORD USA | W713392S440 |
FORD | 1 007 487 |
FORD | 1 447 852 |
FORD | 1 470 843 |
FORD | 1 576 592 |
FORD | 6 040 307 |
FORD | 6 702 971 |
FORDMOCO | E826092-S76 |
FORDMOCO | W700344-S301 |
FORDMOCO | W700344-S309 |
FORDMOCO | W700344-S440 |
FORDMOCO | W713392-S440 |
GOOM | NUT-0002 |
MAZDA | 9XE2-60-9276 |
MAZDA | 9XG0-03-44X9 |
MAZDA | 9XG0-03-44X9-AA |
MAZDA | 9XG00344X9X |
METALCAUCH | 05303 |
MI.R.A. | 29/1743 |
MI.R.A. | 29/1744 |
OPTIMAL | OP-UWN10003-1 |
OPTIMAL | OP-UWN10003-20 |
PLYOM | P757531 |
Profession | 61439359 |
RECOFICIAL | 3012T |
RECOFICIAL | 93012 |
RECOFICIAL | 96002 |
STC | T405303 |
STELLOX | 79-02101-SX |
STELLOX | 79-02119-SX |
TOPRAN | 304 308 |
TRICLO | 338014 |
VAICO | V25-0593 |
VEMA | 3195 |
VOLVO | 8665333 |
VOLVO | 999359 |
WILMINK | WG2033568 |
WILMINK | WG2250077 |
WILMINK | WG2257131 |
WTI automo | O512582 |
WTI automo | O512594 |
WXQP | 660579 |
ZEKKERT | BE-4060 |
ZEKKERT | BE-4061 |
alp | ALP-002666 |
hajus Auto | 6011014 |
FORD
|
MAZDA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.
Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.
Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.