Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompka spryskiwacza szyby czołowej CONTINENTAL/VDO A2C53030301Z

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
A2C53030301Z
Pompka spryskiwacza szyby czołowej CONTINENTAL/VDO A2C53030301Z
  • Pompka spryskiwacza szyby czołowej CONTINENTAL/VDO A2C53030301Z - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

70,00 zł
w tym 23% VAT
Typ pompy:
Pompa dwustopniowa

Pompa dwustopniowa wykorzystywana jest w samochodach z silnikiem benzynowym. Zawsze umiejscowiona jest w zbiorniku paliwa, a dzięki jej ciągłej pracy silnik cały czas zasilany jest stałym ciśnieniem paliwa. Nadmiar paliwa jaki zostaje wężem odpływowym przetransportowany z powrotem do zbiornika paliwa. Na rynku są dwa rodzaje pom dwustopniowych: wyporowe i przepływowe.

Dowiedz się więcej

Napięcie [V]:
12
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla A2C53030301Z po numerze OEM

Producent Numery OEM
CITRO 0000643475
CITRO 0000643492
CITRO 643492
CITRO 9643447980
FIAT 9641553980
OPEL 44 08 575
OPEL 44 10 722
OPEL 91160063
OPEL 93160293
PEUGE 0000643492
PEUGE 643492
PEUGE 9643447980
RENAU 7700428386
VDO 3030301
VDO A2C53030301

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pompka plynu do spryskiwacza A2C53030301Z pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >

Pompka plynu do spryskiwacza

Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.

Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.

Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.

VDO

VDO to niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, wchodzące w skład grupy Continental. Dzięki staniu się częścią jednej z największych korporacji motoryzacyjnych na świecie, firma VDO zdobyła dostęp do najnowocześniejszych laboratoriów badawczych oraz fabryk na całym świecie. W zakładach produkcyjnych przedsiębiorstwa powstają rozmaite części samochodowe. Wśród nich znajdują się między innymi przepustnice powietrza, które przez wielu uznawane są za flagowy produkt marki.

Przepustnice powietrza VOD to wysoko cenione elementy, jednak oferta producenta jest o wiele bogatsza. W swojej ofercie firma posiada tysiące referencji. Produkty te należą do różnych kategorii. Ważną linię produktową firmy VOD stanowią pompy paliwa. Ponadto, wysoko cenione są części elektryki VOD. Wśród nich wymienić należy różnorodne sterowniki niezbędne w niemal każdym nowoczesnym pojeździe mechanicznym. Ponadto, części samochodowe VOD to także czujniki poziomu paliwa oraz zawory. Od wielu lat VOD uchodzi za firmę, która produkuje wysokiej jakości części mechaniczne, takie jak choćby siłowniki zamka centralnego.

VOD to marka, która jest znana w branży od około 90 lat. Niezwykle długa historia firmy pozwoliła jej nabrać ogromnego doświadczenia oraz udoskonalić produkty. Początkowo części samochodowe VOD trafiały głównie na lokalny rynek, jednak wraz ze wzrostem sprzedaży, firma zaczęła się rozrastać oraz odgrywać większą rolę w branży. Z czasem wzbudziła zatem zainteresowanie największych podmiotów na rynku. Tym samym w 1991 roku właścicielem marki został koncern Mannesmann, później firmę przejął Siemens, aby ostatecznie stała się ona częścią grupy Continental.

Cechy Części

Pompa paliwa dwustopniowa
Pompa dwustopniowa wykorzystywana jest w samochodach z silnikiem benzynowym. Zawsze umiejscowiona jest w zbiorniku paliwa, a dzięki jej ciągłej pracy silnik cały czas zasilany jest stałym ciśnieniem paliwa. Nadmiar paliwa jaki zostaje wężem odpływowym przetransportowany z powrotem do zbiornika paliwa. Na rynku są dwa rodzaje pom dwustopniowych: wyporowe i przepływowe.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze