Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterownik ogrzewania i wentylacji FAST FT59168

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
FT59168
Sterownik ogrzewania i wentylacji FAST FT59168
  • Sterownik ogrzewania i wentylacji FAST FT59168 - fot.1
  • Sterownik ogrzewania i wentylacji FAST FT59168 - fot.2
  • Sterownik ogrzewania i wentylacji FAST FT59168 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

54,00 zł
w tym 23% VAT
Wyposażenie pojazdu:
Dla pojazdów z lub bez klimatyzacji
Napięcie znamionowe:
12
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FT59168 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ABAKUS 133037010
ACR 160214
AHE 421006
AIC 55287
AKS DASIS 740151N
ASAM 77170
AUGER 103817
AUTOAIR G 200062
AUTOGAMMA GA15526
AUTOMEGA 150062110
AVA RTR014
BEHR SERVI 9016746
BH SERVICE 351 332-251
BH SERVICE 9016746
BUGOBROT 115526
CASCO CRS71028AS
CASCO CRS71028GS
CSV ELECTR CRV9084
DT SPARE P 673082
ELTA AUTOM EH1090
ELTA AUTOM XHR0091
ERA 665108
ESEN SKV 95SKV041
FAST FT59168
FEBI 175693
FERRON TOP29750038
FISPA 109084
FLAMAR RSF930017HQ
FLAMAR RSF930017RN
FRIGAIR 3510074
GAUSS GE3032
GECO RE35109
HBELPARTS 75614923
HELLA 9ML 351 332-251
HOFFER K109084
JPN 60E1025JPN
KRIOS 109084
LGK 26079028LGK
LGK 26079028OEM
MAG 359003410180
MAHLE ABR90000P
MAXGEAR 570109
MAXGEAR 7701057557/MG
MEATDORIA K109084
METZGER 0917073
METZGER 917073
MTR 12115372
NISSA 27100-00QAB
NISSA 77010-57557
NRF 342030
NTY ERDRE003
NTY ERDRE003K
OPEL 44 15 550
OPEL 931181462
OPEL 93181462
OSSCA 15740
Profession 87281462
REAL 40073820BN
REAL 40073820OE
RECOFICIAL CRV9084
RECOFICIAL RECSRS710280
RECOFICIAL RECSRS710281
RENAU 77 01 057 557
RIDEX 1385C0047
SAMPA 76407
SANDO SRS710280
SANDO SRS710281
SIDAT 109084
SWAG 33103027
Stark SKCU2150046
Storm 888706
THERMOTEC DEX006TT
TOPRAN 701808
TitanX RE369002
VAUXH 44 15 550
VAUXH 931181462
VAUXH 93181462
VEMO V46-79-0006
VEMO V46790006
WE PARTS K109084
WILMINK WG1750395
WILMINK WG1778306
WILMINK WG2160274
WILMINK WG2246616
ZZVF ZVYL7742

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Silnik dmuchawy - pojedyncze czesci FT59168 pasuje do Twojego auta

 

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >

Silnik dmuchawy - pojedyncze czesci

Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.

Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.

Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze