Polecamy
Dodaj opinię
(30.04.2017)
Opinia wystawiona dla Nakrętka koła SWAG 50929463
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 83038 |
4U Autopa | 72317VV |
ACEMARK | 341334 |
AIC | 52727 |
AKRON-MALÒ | 119007 |
AUDI | 431 601 139 A |
AUDI | 443 601 139 A |
AUDI | 443 601 139 C |
AUDI | 8D0 601 139 A |
AUDI | 8D0 601 139 D |
AUDI | WHT 001 812 |
AUDI | WHT 002 437 |
AUTOMEGA | 110100310 |
Aslyx | AS-201844 |
BAPMIC | BACB13-U24004 |
BAPMIC | BACB13-U24006 |
BAPMIC | BACB13-U24007 |
BAPMIC | BF0321470001 |
BECA CABLE | 2032T |
BECA CABLE | 92032 |
BECA CABLE | 95014 |
BSG | BSG 90-230-013 |
CAUTEX | 46.0927 |
CUPRA | WHT 001 812 |
EIBACH | S1-6-14-50-27-17 |
ET ENGINET | BS0051 |
ET ENGINET | BS0051VR1 |
ET ENGINET | BS0051VR2 |
FARE SA | 2639 |
FARE-MX | 2639 |
FEBEST | 2385B-002 |
FEBI | 09801 |
FEBI | 46632 |
FEBI | 9801 |
FORD | 2 625 337 |
FORDMOCO | VWN3CA-1A196-AA |
GOOM | BOL-0004 |
JPG | 1160400500 |
MASUMA | MLS-230 |
MAXGEAR | 49-0786 |
METALCAUCH | 04248 |
OPTIMAL | OP-UWB10001-1 |
OPTIMAL | OP-UWB10001-20 |
OSSCA | 00998 |
PLYOM | P460927 |
QUINTON HA | QWN102 |
RECOFICIAL | 2032T |
RECOFICIAL | 92032 |
RECOFICIAL | 95014 |
RIDEX | 2070W0065 |
SEAT | 431 601 139 A |
SEAT | 443 601 139 A |
SEAT | 443 601 139 C |
SEAT | 8D0 601 139 A |
SEAT | 8D0 601 139 D |
SEAT | WHT 001 812 |
SEAT | WHT 002 437 |
SKODA | 431 601 139 A |
SKODA | 443 601 139 A |
SKODA | 443 601 139 C |
SKODA | 8D0 601 139 A |
SKODA | 8D0 601 139 D |
SKODA | WHT 001 812 |
SKODA | WHT 002 437 |
STC | T404248 |
STELLOX | 79-01900-SX |
SWAG | 33 10 2003 |
Stark | SKWBT-3820060 |
Stark | SKWBT-3820061 |
Stark | SKWBT-3820064 |
Storm | F2639 |
TOPRAN | 111 477 |
TRICLO | 334352 |
TTC | 07.33.001 |
VAICO | V10-3211 |
VEMA | 3226 |
VW | 431 601 139 A |
VW | 443 601 139 A |
VW | 443 601 139 C |
VW | 8D0 601 139 A |
VW | 8D0 601 139 D |
VW | WHT 001 812 |
VW | WHT 002 437 |
WTI automo | O512629 |
WTI automo | O834444 |
WXQP | 361265 |
WXQP | 361267 |
YTT | Y11314 |
ZEKKERT | BE-4030 |
ZPY | WHT 002 437 |
ZPY | WHT001812 |
alp | ALP-001843 |
hajus Auto | 6011040 |
vika | 56010045901 |
vika | 56010046001 |
AUDI
|
CUPRA
|
FORD
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.
Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.
Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.