Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-45-025 |
A.B.S. | 729151 |
ADVICS | G5L001 |
AISIN | G5L001 |
APEC | LCA368 |
ATI | E5024 |
AUTO-SPEED | 290CA02594 |
AUTOFREN S | D42140C |
AUTOFREN S | D43009C |
BLUEPRINT | ADBP450153 |
BOSCH | 0 986 134 476 |
BRAKE ENG | CA2376 |
BREMBO | F 16 026 |
BUDWEG | 345024 |
DA SILVA | ET9588 |
DA SILVA | ET9589 |
DAIHA | 47750-87401 |
DAIHA | 47750-B4030 |
DEPA | ET75024 |
DRI | 3182910 |
EAI | 2644161 |
ELSTOCK | 82-1892 |
ERABENELUX | BC65024 |
ERT | 402414 |
ERT | 402800 |
ESEN SKV | 50SKV541 |
EUROBRAKE | 5301215131 |
FTE | 9291824 |
FTE | RX5498475A0 |
GIRLING | 71111027 |
HBJAKOPART | J3216010 |
KAWE | 345024 |
LAUBER | 77.5574 |
LYNXAUTO | BC-0429 |
MAXTECH | 6463004 |
MAXTECH | 6463005 |
MAXTECH | 70160128 |
MAXTECH | 70180369 |
MAXTECH | 70200880 |
MDR | AIS-G5L001 |
MDR | EUB-1215131 |
NIPPARTS | N3216015 |
NK | 215131 |
NPS | D321U11 |
RIDEX | 78B1482 |
SBS | 1301215131 |
SERA | 3644161 |
SERCORE | 23CA1388 |
SHAFTEC | BC2169 |
SNRA | 1644161 |
STARTCAR | 6644161 |
TECDRIVE | TET1474 |
TEXTAR | 38300900 |
TMI | BR005554 |
TOYOT | 47750-87401 |
TOYOT | 47750-B4030 |
TRW | BHW1027E |
Technika | BC1794 |
DAIHATSU
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.