Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP do Renault LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2001.03 - 2007.09)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Renault LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2001.03 - 2007.09) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Renault LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2001.03 - 2007.09) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Renault LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2001.03 - 2007.09) MTS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EEC
0 (0)
Kod produktu:
DPF017
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
DPF017
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  2300
Ciężar [kg]:  8,2
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
671,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EEC
0 (0)
Kod produktu:
DPF017S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
DPF017S
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  2300
Ciężar [kg]:  8,2
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
1422,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MTS
0 (0)
Kod produktu:
17.00048
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MTS
Kod:
17.00048
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  0
Ciężar [kg]:  8,3
Długość [mm]:  2300
Typ katalizatora:  Dla pojazdów z katalizatorem
Opcja wyposażenia:  00000000000000009098
Do 100 dni na zwrot
1498,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASSO
0 (0)
Kod produktu:
40.15001
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
40.15001
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Numer seryjny:  40.15001
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >

Filtry DPF/FAP

Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Systemy filtrów cząstek stałych tj. DPF czy FAP zostały stworzone w dobie ekologicznych rozwiązań, by jak najlepiej dbać o środowisko i spełnić europejskie normy względem emisji spalin. Cel został osiągnięty. Niestety, filtry cząstek stałych stały się także dużym problemem kierowców, którzy kupili samochód wyposażony w silnik diesla. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze