Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator SACHS 317 339

4.8 (123) pokaż opinie
Kod produktu:
317 339
Amortyzator SACHS 317 339
  • Amortyzator SACHS 317 339 - fot.1
  • Amortyzator SACHS 317 339 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

208,00 zł
w tym 23% VAT
Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Rura pojedyncza

System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Parametr:
ETOV36/13X159A
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (123)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator SACHS 317 339

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Grzegorz

(04.06.2023)

5.0
Po awaryjnej sytuacji jaką było pęknięcie amortyzatora postawiłem na markę, z którą już zetknąłem się wcześniej - Sachs. Amortyzatory w moim Volvo mogłem wymienić samemu. Fajne uczucie pomajstrować coś i naprawić - POLECAM. Amortyzatory spisują się bardzo dobrze - auto na drodze zachowuje się bardzo dobrze. Polecam tym, którzy potrzebują sprawdzonego rozwiązania bez udziwnień - "po prostu ma być bardzo dobrze"...

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 317 339

Mikołaj

(11.08.2020)

5.0

W nowo kupionym bardzo okazyjnie aucie szybko okazało się, że amortyzaotry do wymiany. Postawiłem na znaną mi markę Sachs - nie powiem żebym mógł się do czegoś przyczepić. Wiadomo, że za jakiś czas znowu pójdą na przegląd, ale jak na razie jakość jazdy super.

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 311 751

Znawca

(13.02.2020)

5.0

Amortyzator SACHS to najlepszy amor do BMW 3, z tego co kojarzę był wsadzany nawet jako oryginał. Więc w tym modelu jak ktoś wymienia to tylko te amory.

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 556 884

DSAASD

(16.02.2020)

5.0

Amorki trochę twarde ale jeśli ktoś lubi szybką jazdę i mocne wchodzenie w zakręty, jak najbardziej polecam. Do normalnej jazdy na nasze kochane drogi, mogą okazać się trochę za twarde.

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 556 268

Thomas

(11.02.2020)

5.0

Witam, koledzy zbliża się wiosna, więc będę wymieniał amorki w Legasiu. Pytanie co wybrać? Monroe czy KYB? Chciałbym już coś powoli zamawiać. Dzięki za odpowiedź

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 556 277

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 317 339 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOGE 36-J84-0
SACHS 84 4904 012 253
TRW JOT5368S

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 317 339 pasuje do Twojego auta

 

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1627,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1504,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1152,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dębica Presto. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony letnie Dębica z serii Presto. Który z tworzących ją modeli sprawdzi się w aucie miejskim, a który w sportowym?

Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Chęć zaoszczędzenia na różnych wydatkach bardzo często prowadzi do nawyków szkodliwych dla silnika i kończących się mniej lub bardziej poważnymi awariami. Sprawdźcie, czy i Wy sami nie popełniacie któregoś z tych dość popularnych błędów?

czytaj więcej >
Jak przygotować samochód do sezonu wiosennego? O czym nie można zapomnieć?

Jak przygotować samochód do sezonu wiosennego? O czym nie można przy tej okazji zapomnieć?

Wbrew temu, co można by sądzić, auto należy przygotowywać nie tylko do zimy, ale również do wiosny. Dlaczego? Co sprawia, że wiosna okazuje się nieraz nawet trudniejsza dla samochodu niż owiana złą sławą zima? Sprawdźcie naszą checklistę rzeczy, o jakich nie wolno podczas takich przygotowań zapomnieć?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

SACHS

Sachs jest wiodącą międzynarodową firmą motoryzacyjną, wchodzącą w skład światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Jakość części jest podyktowana nieustannym dążeniem firmy do przekraczania oczekiwań współczesnego rynku motoryzacyjnego.

Technologie tej marki na przestrzeni lat przeszły liczne testy, kontrole jakościowe i nieustannie ulegają regularnemu rozwojowi. Obecnie centra badawcze, zakłady produkcyjne i magazyny przedsiębiorstwa znajdują się w ponad 20 krajach na różnych kontynentach, co pozwala na produkcję i dystrybucję części zamiennych na skalę globalną.

Firma Sachs jest jednym z wiodących dostawców części samochodowych dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki samochodów jak AUDI, BMW, Mercedes, VW, Skoda, Seat, Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposaża się w części Sachs na pierwszym montażu fabrycznym. Poza tym koncern oferuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny.

Podczas produkcji części zamiennych, firma Sachs kładzie ogromny nacisk na bezpieczeństwo, co potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne. Katalog Sachs zawiera ponad 100 tysięcy części zamiennych.

„Sachs” zazwyczaj odnosi się do ZF Sachs, która jest częścią większej Grupy ZF, będącej globalną firmą technologiczną specjalizującą się w technologii układów napędowych i podwozi, a także technologii bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego. ZF Sachs jest znana z produkcji różnych komponentów i systemów, w tym:

Komponenty samochodowe: ZF Sachs produkuje szeroką gamę części samochodowych, takich jak amortyzatory, sprężyny zawieszenia, sprzęgła, koła dwumasowe, układy zawieszenia i inne elementy układu napędowego. Są one znane ze swojej jakości i są często wykorzystywane przez różnych producentów pojazdów jako oryginalne wyposażenie.

Komponenty motocyklowe: ZF Sachs produkuje również komponenty do motocykli, w tym układy zawieszenia i sprzęgła.

Komponenty przemysłowe: ZF Sachs dostarcza rozwiązania przemysłowe, w tym produkty takie jak sprzęgła przemysłowe i amortyzatory do różnych zastosowań nie tylko motoryzacyjnych.

Części Aftermarket (na rynek części zamiennych): Oprócz dostarczania oryginalnego wyposażenia producentom (OEM) pojazdów, ZF Sachs produkuje również części aftermarket do naprawy i wymiany. Części te są często używane przez mechaników i osoby prywatne do konserwacji i naprawy pojazdów.

Jakość i reputacja: Sachs jest powszechnie uważany za markę wysokiej jakości w branży motoryzacyjnej i komponentów przemysłowych. Ich produkty są znane ze swojej wydajności, trwałości i niezawodności.

Innowacje technologiczne: ZF Sachs, będąc częścią Grupy ZF, czerpie korzyści z koncentracji grupy na innowacjach technologicznych. Często przekłada się to na zaawansowane i najnowocześniejsze rozwiązania w swoich produktach.

Cechy Części

Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Jednorurowy system tłumienia drgań zawieszenia
System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.
Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze