Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wał napędowy - półoś SKF VKJC 5768

4.0 (3) pokaż opinie
Kod produktu:
VKJC 5768
Wał napędowy - półoś SKF VKJC 5768
  • Wał napędowy - półoś SKF VKJC 5768 - fot.1
  • Wał napędowy - półoś SKF VKJC 5768 - fot.2
  • Wał napędowy - półoś SKF VKJC 5768 - fot.3
  • Wał napędowy - półoś SKF VKJC 5768 - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

474,00 zł
w tym 23% VAT
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:
86
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:
84
Długość [mm]:
581
Wymiar gwintu:
M10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:
36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:
26
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:
55,7
Długość 2 [mm]:
69
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.0 (3)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Wał napędowy - półoś SKF VKJC 5768

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Nick

(26.02.2023)

2.0
Przegub wewnętrzny uszkodził się po 35 tys km. po 2.5 roku użutkowania. Są wyczuwalne luzy, auto wpadało w drgania przy prędkosci 75-90km/h

Opinia wystawiona dla Wał napędowy - półoś SKF VKJC 5768

Karol

(07.01.2022)

5.0
Bardzo dobry produkt i szybka wysyłka

Opinia wystawiona dla Wał napędowy - półoś SKF VKJC 1209

Paweł

(15.01.2021)

5.0
Solidny, wykonany z dobrego materiału. Świetnie, że strona ma szczegółowe opisy produktów oraz informacje o montowaniu, ponieważ wiem, że zamawiam zawsze właściwą część, a jak wiadomo często takie rzeczy są kupowane na ostatnią chwilę i nie chcę tracić czasu na zły wybór

Opinia wystawiona dla Wał napędowy - półoś SKF VKJC 3244

Numery OEM

Szukaj zamienników dla VKJC 5768 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CDX 110416
CDX 110418
CDX 190478
CIFAM 655-912
DA SILVA C6503
DEPA 3252602
DEPA 3408250
DEPA 3650202
EKG 925121
FORD 1223785
FORD 1223788
FORD 1223791
FORD 1302703
FORD 1302704
FORD 1305327
FORD 1305328
FORD 1305939
FORD 1353398
FORD 1353399
FORD 1354068
FORD 1364029
FORD 1417778
FORD 1437541
FORD 1454214
FORD 1456975
FORD 1456976
FORD 1474893
FORD 1475131
FORD 1475136
FORD 1495069
FORD 1528657
FORD 1600575
FORD 1682285
FORD 1685799
FORD 1686116
FORD 1784754
FORD 1798110
FORD 3M51-3B437-DAC
FORD 3M51-3B437-DAD
FORD 3M51-3B437-DAE
FORD 3M51-3B437-DAF
FORD 3M51-3B437-DAG
FORD 3M51-3B437-KC
FORD 3M51-3B437-KD
FORD 3M51-3B437-KE
FORD 3M51-3B437-KF
FORD 3M51-3B437-KG
FORD 3M51-3B437-KH
FORD 3M51-3B437-KJ
FORD 3M51-3B437-NC
FORD 3M51-3B437-ND
FORD 3M51-3B437-NE
FORD 3M51-3B437-NF
FORD 3M51-3B437-NG
FORD 3M51-3B437-NH
FORD 5M51-3B437-SA
FORD 5M51-3B437-SB
FORD 5M51-3B437-SC
FORD 5M51-3B437-SD
FORD 5M51-3B437-SE
FORD RM3M51-3B437-D2AG
FORD RM3M51-3B437-DA
FORD RM3M51-3B437-N1H
GR F03273
GR FO3273
GR VO3081
GSP 218218
LOEBRO 305344
METELLI 17-0912
MULTIP 18-011830
RCAFRANCE AF337
RCAFRANCE AF337N
RCAFRANCE VO900AN
SERCORE 121031
SERCORE 221031
SHAFTEC FO219L
SNRA F2176
SPIDAN 25121
VOLVO 30681128
VOLVO 30681130
VOLVO 30711770
VOLVO 30711772
VOLVO 30783167
VOLVO 30783171
VOLVO 30787775
VOLVO 30787778
VOLVO 31256931
VOLVO 36000141
VOLVO 36000440
VOLVO 36000443
VOLVO 36000549
VOLVO 36000552
VOLVO 36001356
VOLVO 36001357
VOLVO 8063258
VOLVO 8603251
VOLVO 8603486
VOLVO 8603487
VOLVO 8603594

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Wał napędowy - półoś VKJC 5768 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1579,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dębica Presto. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony letnie Dębica z serii Presto. Który z tworzących ją modeli sprawdzi się w aucie miejskim, a który w sportowym?

Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Źle rozumiane oszczędności to koszmar dla silnika. Jakie pułapki czekają na kierowców pragnących za wszelką cenę obniżyć koszty eksploatacji samochodu?

Chęć zaoszczędzenia na różnych wydatkach bardzo często prowadzi do nawyków szkodliwych dla silnika i kończących się mniej lub bardziej poważnymi awariami. Sprawdźcie, czy i Wy sami nie popełniacie któregoś z tych dość popularnych błędów?

czytaj więcej >
Jak przygotować samochód do sezonu wiosennego? O czym nie można zapomnieć?

Jak przygotować samochód do sezonu wiosennego? O czym nie można przy tej okazji zapomnieć?

Wbrew temu, co można by sądzić, auto należy przygotowywać nie tylko do zimy, ale również do wiosny. Dlaczego? Co sprawia, że wiosna okazuje się nieraz nawet trudniejsza dla samochodu niż owiana złą sławą zima? Sprawdźcie naszą checklistę rzeczy, o jakich nie wolno podczas takich przygotowań zapomnieć?

czytaj więcej >

Wał napędowy - półoś

Półoś to istotny element konstrukcyjny pojazdu. Część ta składa się z długiej rury oraz znajdujących się na jej dwóch krańcach przegubów. Zadaniem półosi jest przeniesienie siły napędowej ze skrzyni biegów, a konkretnie z mechanizmu różnicowego, na piasty kół. Innymi słowy, półoś sprawia, że po wciśnięciu gazu siła wygenerowana przez silnik dociera do kół, wprawiając je w ruch. Bez wątpienia jest to zatem element, który odpowiada nie tyle za sprawną i bezawaryjną pracę pojazdu, ile w ogóle umożliwia jego działanie. Uszkodzenie półosi powoduje unieruchomienie samochodu.

W samochodach z napędem tylnym obciążenie półosi jest ograniczone, gdyż przenosi ona jedynie siłę napędową, jednak w przypadku pojazdu z napędem 4x4 lub też napędem przednim, dochodzi do tego jeszcze siła wytwarzana przez układ kierowniczy. Analogicznie prezentuje się sytuacja wału napędowego, przekazującego siłę na tylne koła pojazdu. Jeżeli poza siłą napędową obciąża go także siłą generowana z układu kierowniczego, jest on podwójnie narażony na awarię.

Największym zagrożeniem dla półosi będących elementem zawieszenia są uszkodzenia mechaniczne. Ulegają im głównie przeguby, wskutek oddziaływania piasku czy żwiru. Ponadto, częstym problemem jest także wybicie łożysk przegubów. Co prawda w teorii w takiej sytuacji istnieje możliwość regeneracji, jednak mechanicy zalecają wymianę. Awarie półosi są dosyć łatwe do zauważenia. Przeważnie z okolic przednich kół słychać charakterystyczne zgrzyty, szczególnie przy skrętach kół.

SKF

Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.

Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że ​​części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.

Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, ​​dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).

SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze