Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA VIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FILTRON FILTRON
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CAFFARO CAFFARO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DR.MOTOR DR.MOTOR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NISSENS NISSENS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ACKOJA ACKOJA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AJUSA AJUSA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKRON-MALÒ AKRON-MALÒ
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ASHIKA ASHIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AVA COOLING SYSTEMS AVA COOLING SYSTEMS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AVA QUALITY COOLING AVA QUALITY COOLING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BEHR HELLA SERVICE BEHR HELLA SERVICE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BLUE PRINT BLUE PRINT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOGE BOGE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORG & BECK BORG & BECK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BTA BTA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CLEAN FILTER CLEAN FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CONTINENTAL CONTINENTAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DENCKERMANN DENCKERMANN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DIEDERICHS DIEDERICHS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DJ PARTS DJ PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DR.MOTOR AUTOMOTIVE DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ET ENGINETEAM ET ENGINETEAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST GENUINE FAST GENUINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HITACHI/HUCO HITACHI/HUCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania INTER-NICCO INTER-NICCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JAPANPARTS JAPANPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JAPKO JAPKO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LUCAS LUCAS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LUK LUK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAGNETI MARELLI MAGNETI MARELLI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAL? MAL?
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MASTER-SPORT MASTER-SPORT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MOOG MOOG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NK NK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NRF NRF
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OYODO OYODO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania PZL SĘDZISZÓW PZL SĘDZISZÓW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QFIX QFIX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania S-TR S-TR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SAKURA SAKURA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SIDAT SIDAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SOFIMA SOFIMA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania THERMOTEC THERMOTEC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRICLO TRICLO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania UFI UFI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAN WEZEL VAN WEZEL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VEMA VEMA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VEMO VEMO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania WIX FILTERS WIX FILTERS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO YAMATO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

10000+ produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000031
dostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000031
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
1114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000002
dostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000002
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Długość całkowita [mm]:  1300
Do 100 dni na zwrot
1263,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000016
dostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000016
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Stożkowy
Długość całkowita [mm]:  1035
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  70
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
1478,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PM000003
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
PM000003
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
250,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PM000002
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
PM000002
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PM000004
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
PM000004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  120
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PM000005
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
PM000005
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  120
Do 100 dni na zwrot
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PW000001
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
PW000001
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Średnica koła pasowego [mm]:  142
Ilość żeber:  5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PM000001
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
PM000001
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF - SAG
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
185,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000111
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000111
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1066
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  122
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Ograniczenia producenta:  DELPHI
Długość przegub aksialny [mm]:  206
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
318,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000025
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000025
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1177
Rozstaw srub mocujących:  260
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  35
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość przegub aksialny [mm]:  210
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  1/2UNF-20
Do 100 dni na zwrot
377,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000022
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000022
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu osiowego
Długość całkowita [mm]:  560
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  52
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Do 100 dni na zwrot
406,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000005
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000005
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osłoną termiczną
Do 100 dni na zwrot
451,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000108
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000108
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Długość całkowita [mm]:  1035
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  95
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14,2
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość przegub aksialny [mm]:  162
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
473,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000056
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000056
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1066
Rozstaw srub mocujących:  275
Liczba otworów do mocowania:  2
Średnica [mm]:  10
Tryb pracy:  Manualny
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  55
Długość przegub aksialny [mm]:  184
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
479,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000114
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000114
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1478
Rozstaw srub mocujących:  300
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  72
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Długość przegub aksialny [mm]:  289
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
518,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000119
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000119
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
ID wykonania wtyczki:  HELLA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1180
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  64
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Suw [mm]:  145
Długość przegub aksialny [mm]:  177
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
545,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000107
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000107
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1172
Rozstaw srub mocujących:  190
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  61
Długość przegub aksialny [mm]:  280
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
561,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000109
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000109
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Długość całkowita [mm]:  1027
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  94
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14,2
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość przegub aksialny [mm]:  160
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
621,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000117
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000117
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
ID wykonania wtyczki:  VALEO
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
639,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000084
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000084
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  952
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  43
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,4
Do 100 dni na zwrot
741,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000038
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000038
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Ograniczenia producenta:  ZF
Ograniczenia producenta:  KOYO
Do 100 dni na zwrot
755,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000037
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000037
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  PSA
Litera rozpoznawcza:  60DENU
Litera rozpoznawcza:  60DHNJ
Litera rozpoznawcza:  60DHTN
Litera rozpoznawcza:  60DHUT
Długość całkowita [mm]:  1220
Do 100 dni na zwrot
788,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000065
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000065
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Ograniczenia producenta:  PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  1165
Rozstaw srub mocujących:  190
Liczba otworów do mocowania:  2
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,3
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  24,5
Długość przegub aksialny [mm]:  280
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14 x 1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
788,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000067
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000067
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1170
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14 x 1,5
Technika połączeń:  unverzahnt
Długość przyłącza [mm]:  45
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  15
Do 100 dni na zwrot
789,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000023
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000023
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1204
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Rozstaw srub mocujących:  190
Do 100 dni na zwrot
793,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000068
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000068
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Suw [mm]:  132
Do 100 dni na zwrot
795,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000081
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000081
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Długość całkowita [mm]:  1056
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  43
Długość przegub aksialny [mm]:  178
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
795,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000071
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000071
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  VISTEON
Długość całkowita [mm]:  1225
Technika połączeń:  unverzahnt
Długość przyłącza [mm]:  34
Długość przegub aksialny [mm]:  214
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x2
Gwintowana złączka:  2x UNF5/8-18
Rozstaw srub mocujących:  395
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Do 100 dni na zwrot
796,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000082
niedostępny
0 (0)
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000082
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SMI
Długość całkowita [mm]:  1180
Rozstaw srub mocujących:  278
Długość przyłącza [mm]:  44
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 1,5
Długość zewnętrzna [mm]:  223
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Do 100 dni na zwrot
822,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Marki samochodowe z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Opinie klientów

Bartek
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S00 000 148
5.0
Dodano: 2023-09-03
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S00 000 148
Pompa pasuje do Volvo V60 2,0T z silnikiem B4204T6 i T7, numery zgodnie z częścią oryginalną, czyli to oryginał. Przed zakupem montowałem pompę po regeneracji ale nie działała poprawnie. Jedna co nowa to nowa. Dzięki promocji w iParts cena zakupu zdecydowanie korzystniejsza niż w sklepach stacjonarnych.
Bartek
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S00 000 148
5.0
Dodano: 2023-09-03
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S00 000 148
Pompa pasuje również do V60 z silnikiem B4204T6 i T7, fabryczna ma te same numery czyli w sumie oryginał, montaż bezproblemowy działa prawidłowo, dzięki promocji w iParts cena do zniesienia, dużo korzystniejsza niż w sklepach stacjonarnych. Kupiłem wcześniej pompę po regeneracji ale nie działała prawidłowo, jednak co nowa to nowa ;)
Pari
Przekładnia kierownicza GENERAL RICAMBI RE4055
1.0
Dodano: 2022-11-27
Przekładnia kierownicza GENERAL RICAMBI RE4055
Kupiłem przekładnie, okazuje się że jest fabrycznie źle złożona. Nie mogę ustawić zbieżności. Dużo czasu i pieniedzy w plecy.nie polecam
Zbyszek
Pompa wspomagania układu kierowniczego ESEN SKV 10SKV242
3.0
Dodano: 2022-04-16
Pompa wspomagania układu kierowniczego ESEN SKV 10SKV242
Działa ale hałasuje,otwory źle nagwintowane,
stanisław
Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JER134
1.0
Dodano: 2022-02-22
Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JER134
Problemy z elektroniką po regeneracji. Elektronika lutowana a nie zgrzewana. Cyna spadła do sterownika i go zniszczyła. Nie polecam.
Denny
Przekładnia kierownicza TRW JRM502
5.0
Dodano: 2021-01-27
Przekładnia kierownicza TRW JRM502

Po zamontowaniu przekładni kierownica chodzi bardzo gładko. Jej ruchy od razu przekładają się na skręt kół. Bardzo to ułatwia samą jazdę jak i parkowanie na zatłoczonych parkingach

Hugo
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 565
5.0
Dodano: 2021-01-25
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 565

Po zamontowaniu tej pompy kierownica chodzi lekko i płynnie. Jej ruchy mają wyraźny efekt w ruchu kół.. Potrzebowałem wymienić całe wspomaganie i ta pompa sprawdziła się bardzo dobrze

Bartosz
Przekładnia kierownicza TRW JRP895
4.0
Dodano: 2021-01-13
Przekładnia kierownicza TRW JRP895

dobrze, że zdecydowałem się na zakup przekładni właśnie tutaj. Po zamontowaniu jej w końcu można komfortowo prowadzić. Wcześniej wszelkie manewry kierownicą nijak przekładały się na ruch kół. Ogromna róznica. Dobra część, polecam

Grzesiek
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 070
5.0
Dodano: 2021-01-18
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 070

Produkt jak najbardziej dobry. Szukałem własnie takiej pompy. Na tej stronie trafiłem na własciwą głównie ze względu szczegółowego opisu produktu, który rozwiał moje wątpliwości. Zakup jeszcze dodatkowo skonsultowałem z obsługą sklepu, która jest bardzo pomocna.

Norbert
Przekładnia kierownicza TRW JRP712
5.0
Dodano: 2020-12-06
Przekładnia kierownicza TRW JRP712

Przekładnia kierownicza do Chryslera Voyager pasuje idealnie. Przyznam, że miałem problem ze znalezieniem tego produktu w dobrej cenie. W iParts też nie było tanio, ale najtaniej ;) Kupiłem i po 2 tygodniach użytkowania wszystko ok. Polecam

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i cieszyć się z dalszej jazdy, potrzebujesz dobrej jakości części zamiennych. W iParts.pl znajdziesz najlepsze przekładnie kierownicze oraz pompy wspomagania w atrakcyjnych cenach rynkowych.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania w samochodzie

Współczesne samochody posiadają różnego rodzaju aktywne systemy wspomagania, które są kompatybilne z układami stabilizacji toru jazdy, a także są już w stanie same zaparkować samochód oraz pomagać nam na przykład podczas jazdy w korku lub po autostradzie. Jednak te wszystkie nowinki techniczne nie mają wpływu na to, jak zbudowany jest typowy układ kierowniczy. Tak naprawdę, nie różni się on pod względem mechanicznym od tych układów, które były produkowane kilkanaście czy kilkadziesiąt lat temu. Przekładnia kierownicza to nadal rozwiązania zębatkowe lub śrubowo-kulkowe oraz ślimakowe, które są podłączone do kolumny kierowniczej na sztywno. Wyjątek stanowią tutaj systemy typu steer-by-wire, w przypadku których kąt skrętu kierownicy odczytywany przez czujnik jest przetwarzany przez centralkę i przekazywany dalej do aktuatorów przesuwających drążki kierownicze.

Sposób działania przekładni kierowniczej i pompy wspomagania

Przekładnia kierownicza odpowiedzialna jest za przenoszenie ruchu obrotowego koła kierownicy na specjalny mechanizm zwrotniczy, a w dalszej kolejności na koła pojazdu. W zdecydowanej większości samochodów, za proces ten odpowiedzialna jest zębatkowa przekładnia kierownicza, która często nazywana jest także maglownicą. Oprócz zębatkowej przekładni kierowniczej, w pojazdach montowane są także przekładnie ślimakowe, ze ślimakiem globoidalnym oraz przekładnie śrubowo-kulowe.

Na czym polega działanie zębatkowej przekładni kierowniczej? W dużym uproszczeniu, praca przekładni oparta jest o zazębiające się koła zębate. Co ciekawe, przekładnie kierownicze są bezobsługowe – oznacza to, że w trakcie eksploatacji auto nie będą wymagały ingerencji kierowcy, aż do momentu ich uszkodzenia. Maglownice posiadają smar stały, odpowiedzialny za minimalizację oporów ruchu całego mechanizmu. Zębatkowe przekładnie kierownicze mogą być stosowane wyłącznie w samochodach z zawieszeniem niezależnym. Co do pompy wspomagania, to jest to jeden z najważniejszych elementów mechanicznego układu wspomagania kierownicy. Układ ten wspomaga siłę mięśni człowieka podczas operowania kierownicą, czyli w zdecydowany sposób pomaga w zmianie toru jazdy na skutek obrotu kierownicą.

Pompa wspomaganiaPompa wspomagania pracuje cały czas, niezależnie od tego, czy w danym momencie wykonywany jest ruch kierownicą. Jeżeli chodzi o samochody osobowe, to tutaj wyróżniamy dwa główne rodzaje układu wspomagania kierownicy – hydrauliczne oraz elektryczne. W hydraulicznych układach wspomagania, pompa napędzana jest za pośrednictwem paska klinowego lub paska klinowego wielorowkowego. Wewnątrz pompy znajduje się wirnik, który obraca się na łopatkach. Wśród wad hydraulicznego układu wspomagania z pewnością należy wymienić zwiększony poziom zużycia paliwa, nawet o 0,5 litra na każde pokonane 100 km. Awaria pompy wspomagania najczęściej kończy się wymianą tej części na nową. Elektryczny układ wspomagania samochodu jest znacznie oszczędniejszy, w porównaniu z hydraulicznym. Uzyskiwana z alternatora energia jest wystarczalna do zasilania całego układu, co nie odbija się aż tak znacznie na wynikach spalania naszego pojazdu. Eliminacja układu hydraulicznego sprawia, że elektryczny układ wspomagania jest mniej skomplikowany, co przekłada się na zwiększoną prostotę działania, a dodatkowo zajmuje o wiele mniej miejsca w samochodzie i jest tańsze w produkcji. Czynniki te sprawiają, że jest to zdecydowanie najczęściej stosowany układ wspomagania we współcześnie produkowanych autach osobowych.

Typowe usterki przekładni kierowniczej i pompy wspomagania

Przekładnia kierownicza może ulec awarii z różnych przyczyn. Najczęściej są to zanieczyszczenia w postaci pyłu czy piasku, które przedostają się pod osłony przekładni i zaczynają powoli, lecz systematycznie, uszkadzać listwę zębatą oraz inne elementy z nią współpracujące. Innym niszczycielskim czynnikiem jest woda. Nieszczelna listwa przekładni w wyniku działania wilgoci, zaczyna korodować, czego efektem jest m.in. zniszczenie zębów przekładni. Przekładnie kierownicze są również mało odporne na uszkodzenia mechaniczne, nieodpowiednio wyważone koła oraz luzy w układzie kierowniczym.

Pompy wspomagania układu kierowniczego to także elementy, które wymagają systematycznego serwisowania oraz odpowiedniej eksploatacji. W ich przypadku do awarii dochodzi zazwyczaj na skutek zbyt niskiego ciśnienia w układzie, jego zapowietrzenia, przegrzania lub zbyt małej ilości płynu w układzie. W sytuacjach ekstremalnych może dojść do całkowitego braku wspomagania, co może być wynikiem uszkodzenia pompy na skutek jej zatarcia lub zerwania napędzającego ją paska klinowego.

Popularni producenci przekładni kierowniczych i pomp wspomagania

  • TRW
  • Bosch
  • Mapco
  • Topran
  • SAWG
  • Optimal
  • General Ricambi
  • Spidan
  • Delco Remy

Interesuje Cię tania przekładnia kierownicza lub tania pompa wspomagania? W iParts.pl znajdziesz wszystko, czego szukasz. Oczywiście, tania nie znaczy gorszej jakości. Oferujemy wyłącznie wysokiej klasy części pochodzące od sprawdzonych i godnych zaufania producentów.

iParts.pl to sklep, w którym znajdziesz największą ofertę przekładni kierowniczych oraz pomp wspomagania do najróżniejszych marek samochodów. Wszystkie produkty, które znajdziesz w naszym sklepie, są fabrycznie nowe i posiadają pełną gwarancję producenta (12 lub 24 miesięcy). Zapewniamy najwyższą jakość naszych produktów oraz szybką realizację zamówienia.

Polecane akcesoria do układu kierowniczego:

Powiązania:

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są objawy uszkodzenia przekładni kierowniczej?

Najczęściej spotykanymi objawami uszkodzenia przekładni kierowniczej są problemy z łagodnym obracaniem koła kierownicy. Różnego rodzaju zacięcia, opory lub nadmierne luzy mogą nas informować o tym, że nasza przekładnia kończy swój żywot. Równie często zdarza się, że powstawanie hałasu, zgrzytu czy drgania podczas skręcania. Oprócz tego mogą pojawić się wycieki i ubytki płynu wspomagania.

Czy warto poddać przekładnię kierowniczą regeneracji?

Tak, ale tylko w wypadkach, kiedy mamy pewność że jej uszkodzenie zostanie prawidłowo zdiagnozowane, a następnie zlikwidowane przy użyciu części najlepszej jakości. Regeneracja przekładni kierowniczej to stosunkowo duży koszt i jeśli nie uda się w ten sposób całkowicie naprawić naszej maglownicy to nie ma on sensu.

Wycieki płynu wspomagania, czy to oznacza uszkodzoną przekładnię kierowniczą?

Wyciek płynu wspomagania może pojawić się również w wypadku awarii pompy wspomagania lub na jednym z jego przewodów. Kluczem to odnalezienia źródła wycieku jest szczegółowe sprawdzenie całej instalacji. Jeśli wyciek widoczny jest na obudowie maglownicy to znaczy, że to właśnie ona jest problemem i powinna zostać naprawiona lub wymieniona.

Luzy na kierownicy. Jaki może być powód?

Powodem może być zużycie drążków kierowniczych lub ich końcówek. Zdarzają się jednak sytuacje, że uszkodzeniu lub zużyciu ulega przekładnia kierownicza. W obu wypadkach objawy będą bardzo podobne, jednak warto zaobserwować czy na maglownicy nie pojawiły się żadne wycieki.

Kierownica mimo wspomagania ciężko się obraca. Co jest powodem?

Powodem może być uszkodzona pompa wspomagania, zbyt mała ilość lub niewłaściwy płyn znajdujący się w instalacji lub problem z samą przekładnią kierowniczą. W każdym z tych wypadków potrzebna jest nasza ingerencja, ponieważ bagatelizowanie takich objawów może prowadzić do poważnych uszkodzeń całej maglownicy.

Ile kosztuje przekładnia kierownicza i pompa wspomagania?

Elementy te są bardzo złożonymi podzespołami, przez co koszt ich zakupu nie należy do najmniejszych. Ceny przekładni kierowniczych oraz pomp wspomagania mieszczą się w zakresie od 870 do 2830 zł. Cena zależy od producenta oraz modelu samochodu, do którego część jest przeznaczona.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze