Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Oleje silnikowe i inne płyny

Oleje i Płyny MOTUL MOTUL
Oleje i Płyny CASTROL CASTROL
Oleje i Płyny LIQUI MOLY LIQUI MOLY
Oleje i Płyny TOTAL TOTAL
Oleje i Płyny VALVOLINE VALVOLINE
Oleje i Płyny MOBIL MOBIL
Oleje i Płyny IPARTS IPARTS
Oleje i Płyny SHELL SHELL
Oleje i Płyny ELF ELF
Oleje i Płyny K2 K2
Oleje i Płyny GM GM
Oleje i Płyny MILLERS MILLERS
Oleje i Płyny TEC 2000 TEC 2000
Oleje i Płyny VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN
Oleje i Płyny MAZDA MAZDA
Oleje i Płyny AMTRA AMTRA
Oleje i Płyny SCT GERMANY SCT GERMANY
Oleje i Płyny FEBI BILSTEIN FEBI BILSTEIN
Oleje i Płyny ORLEN ORLEN
Oleje i Płyny RAVENOL RAVENOL
Oleje i Płyny ATE ATE
Oleje i Płyny LOTOS LOTOS
Oleje i Płyny SONAX SONAX
Oleje i Płyny MOJE AUTO MOJE AUTO
Oleje i Płyny BORYGO BORYGO
Oleje i Płyny MERCEDES-BENZ MERCEDES-BENZ
Oleje i Płyny BREMBO BREMBO
Oleje i Płyny MAXGEAR MAXGEAR
Oleje i Płyny ENEOS ENEOS
Oleje i Płyny SELENIA SELENIA
Oleje i Płyny BIZOL BIZOL
Oleje i Płyny FORD FORD
Oleje i Płyny GULF GULF
Oleje i Płyny PRESTONE PRESTONE
Oleje i Płyny FANFARO FANFARO
Oleje i Płyny TEXTAR TEXTAR
Oleje i Płyny TRW TRW
Oleje i Płyny WD40 WD40
Oleje i Płyny BMW BMW
Oleje i Płyny FUCHS FUCHS
Oleje i Płyny BOSCH BOSCH
Oleje i Płyny MPM MPM
Oleje i Płyny MOBIL MEDIC MOBIL MEDIC
Oleje i Płyny CHEMPIOIL CHEMPIOIL
Oleje i Płyny HYUNDAI HYUNDAI
Oleje i Płyny SWAG SWAG
Oleje i Płyny VALEO VALEO
Oleje i Płyny PETROFF PETROFF
Oleje i Płyny TOMEX TOMEX
Oleje i Płyny CERAMIZER CERAMIZER
Oleje i Płyny WYNNS WYNNS
Oleje i Płyny ROWE ROWE
Oleje i Płyny OEM OEM
Oleje i Płyny SPECOL SPECOL
Oleje i Płyny EMMERRE EMMERRE
Oleje i Płyny JASOL JASOL
Oleje i Płyny BOLL BOLL
Oleje i Płyny RENAULT RENAULT
Oleje i Płyny SACHS SACHS
Oleje i Płyny BORYSZEW ERG BORYSZEW ERG
Oleje i Płyny NOXY NOXY
Oleje i Płyny HEPU HEPU
Oleje i Płyny BRUMM BRUMM
Oleje i Płyny VAICO VAICO
Oleje i Płyny FERODO FERODO
Oleje i Płyny MINTEX MINTEX
Oleje i Płyny SKF SKF
Oleje i Płyny GUNK GUNK
Oleje i Płyny LOCTITE LOCTITE
Oleje i Płyny TECHNICQLL TECHNICQLL
Oleje i Płyny WERTTEILE WERTTEILE
Oleje i Płyny DELPHI DELPHI
Oleje i Płyny ROOKS ROOKS
Oleje i Płyny TEXACO TEXACO
Oleje i Płyny ALCO FILTER ALCO FILTER
Oleje i Płyny ATAS ATAS
Oleje i Płyny BENDIX BENDIX
Oleje i Płyny CAR PLAN CAR PLAN
Oleje i Płyny CRC CRC
Oleje i Płyny DEXWAL DEXWAL
Oleje i Płyny FORTE FORTE
Oleje i Płyny G4 G4
Oleje i Płyny HAZET HAZET
Oleje i Płyny INTERGLOBAL INTERGLOBAL
Oleje i Płyny JURID JURID
Oleje i Płyny KAGER KAGER
Oleje i Płyny KRAFT AUTOMOTIVE KRAFT AUTOMOTIVE
Oleje i Płyny KS TOOLS KS TOOLS
Oleje i Płyny MAGNETI MARELLI MAGNETI MARELLI
Oleje i Płyny NEO TOOLS NEO TOOLS
Oleje i Płyny ORGANIKA ORGANIKA
Oleje i Płyny PARAFLU PARAFLU
Oleje i Płyny PETRONAS PETRONAS
Oleje i Płyny PROFESSIONAL MOTOR OIL PROFESSIONAL MOTOR OIL
Oleje i Płyny REZAW-PLAST REZAW-PLAST
Oleje i Płyny SHINY GARAGE SHINY GARAGE
Oleje i Płyny TENZI TENZI
Oleje i Płyny VACARO VACARO
Oleje i Płyny WALKER WALKER
Oleje i Płyny XADO XADO
Oleje i Płyny ZF ZF

3595 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
1039
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1039
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  80W
Specyfikacja wg API:  GL-4
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 235.1
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105
Dopuszczenie przez producenta:  ZF 000694
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17A
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ E1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ Z2
Do 100 dni na zwrot
1455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
K2
5.0 (1)
Kod produktu:
W417N
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
K2
Kod:
W417N
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1468,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
1036
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1036
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  80W
Specyfikacja wg API:  GL-5
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju:  MAN 342 Typ M1
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97314
Do 100 dni na zwrot
1566,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
3.0 (1)
Kod produktu:
1246
niedostępny
3.0 (1)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1246
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III G
Dopuszczenie przez producenta:  Ford Mercon
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 03D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 04D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 14A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17C
Dopuszczenie przez producenta:  ZF ZF004928
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ L1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ V1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ Z1
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.1
Do 100 dni na zwrot
1587,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
4435
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
4435
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  20
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  75W-90
Specyfikacja wg API:  GL-4+
Dopuszczenie przez producenta:  Ford ESD-M2C 175-A
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 50 (G50)
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 08
Do 100 dni na zwrot
1631,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
1031
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1031
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  85W-90
Specyfikacja wg API:  GL-5
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 235.0
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF 000695
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16C
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 19B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 21A
Zalecenie producenta oleju:  MAN 342 Typ M1
Do 100 dni na zwrot
1683,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
5.0 (1)
Kod produktu:
103716
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
MOTUL
Kod:
103716
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  20
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  75W-90
Specyfikacja wg API:  GL-4
Specyfikacja wg API:  GL-5
Do 100 dni na zwrot
1772,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
K2
5.0 (1)
Kod produktu:
W417C
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
K2
Kod:
W417C
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1797,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RAVENOL
0 (0)
Kod produktu:
1222101-060-01-999
niedostępny
0 (0)
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1222101-060-01-999
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Klasa lepkości SAE:  SAE 75W-90
Rodzaj połączenia:  Beczka
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  API: GL-4
Specyfikacja:  Ford M2C175-A
Specyfikacja:  VW G 50
Do 100 dni na zwrot
1921,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
4705
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
4705
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  80W-90
Specyfikacja wg API:  GL-4
Specyfikacja wg API:  GL-5
Specyfikacja wg API:  MT-1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 341 Typ E2
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 341 Typ Z2
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 342 Typ M2
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 D
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-PRF 2105 E
Dopuszczenie przez producenta:  ZF 001323
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 02B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 05A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 12L
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 12M
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17H
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 19B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 21A
Zalecenie producenta oleju:  DAF
Zalecenie producenta oleju:  Eaton
Zalecenie producenta oleju:  MB 235.0
Zalecenie producenta oleju:  Scania STO 1:0
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97310
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17B
Do 100 dni na zwrot
1988,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
4708
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
4708
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  75W-90
Specyfikacja wg API:  GL-4
Specyfikacja wg API:  GL-5
Specyfikacja wg API:  MT-1
Zalecenie producenta oleju:  DAF
Zalecenie producenta oleju:  Eaton
Zalecenie producenta oleju:  MAN M 3343 Typ M
Zalecenie producenta oleju:  Scania STO 1:0
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 08
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 16B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 19B
Do 100 dni na zwrot
2288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
4429
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
4429
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  75W-80
Specyfikacja wg API:  GL-3+
Zalecenie producenta oleju:  DAF
Zalecenie producenta oleju:  Eaton ExtendedDrain
Zalecenie producenta oleju:  IVECO
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ E3
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ Z3
Zalecenie producenta oleju:  Renault Trucks
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97305
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 08
Do 100 dni na zwrot
2690,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
1412
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1412
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  75W-90
Specyfikacja wg API:  GL-5
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 C
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 D
Do 100 dni na zwrot
3016,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
1028
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1028
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  85W-140
Specyfikacja wg API:  GL-5
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 21A
Zalecenie producenta oleju:  MIL-L 2105 C
Do 100 dni na zwrot
3066,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
3.0 (1)
Kod produktu:
1245
niedostępny
3.0 (1)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1245
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III G
Dopuszczenie przez producenta:  Ford Mercon
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 03D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 04D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 14A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17C
Dopuszczenie przez producenta:  ZF ZF004928
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ L1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ V1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ Z1
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.1
Do 100 dni na zwrot
4117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
4718
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
4718
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  80W
Specyfikacja wg API:  GL-4
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 235.1
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105
Dopuszczenie przez producenta:  ZF 000694
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17A
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ E1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ Z2
Do 100 dni na zwrot
4588,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
1038
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1038
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  85W-90
Specyfikacja wg API:  GL-4
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105
Dopuszczenie przez producenta:  ZF 002054
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 19A
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ E1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ Z2
Do 100 dni na zwrot
4588,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
2165
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
2165
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  85W-90
Specyfikacja wg API:  GL-5
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 235.0
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF 000695
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16C
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 19B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 21A
Zalecenie producenta oleju:  MAN 342 Typ M1
Do 100 dni na zwrot
4602,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
1049
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
1049
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  80W-90
Specyfikacja wg API:  GL-5
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 C
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF 002053
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 19B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 21A
Zalecenie producenta oleju:  MAN 342 Typ M1
Zalecenie producenta oleju:  MB 235.0
Do 100 dni na zwrot
4705,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
4721
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
4721
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  80W-90
Specyfikacja wg API:  GL-4
Specyfikacja wg API:  GL-5
Specyfikacja wg API:  MT-1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 341 Typ E2
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 341 Typ Z2
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 342 Typ M2
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-L 2105 D
Dopuszczenie przez producenta:  MIL-PRF 2105 E
Dopuszczenie przez producenta:  ZF 001323
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 02B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 05A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 12L
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 12M
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17H
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 19B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 21A
Zalecenie producenta oleju:  DAF
Zalecenie producenta oleju:  Eaton
Zalecenie producenta oleju:  MB 235.0
Zalecenie producenta oleju:  Scania STO 1:0
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97310
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17B
Do 100 dni na zwrot
5817,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
4709
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
4709
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  75W-90
Specyfikacja wg API:  GL-4
Specyfikacja wg API:  GL-5
Specyfikacja wg API:  MT-1
Zalecenie producenta oleju:  DAF
Zalecenie producenta oleju:  Eaton
Zalecenie producenta oleju:  MAN M 3343 Typ M
Zalecenie producenta oleju:  Scania STO 1:0
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 08
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 16B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 19B
Do 100 dni na zwrot
6423,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
K2
5.0 (1)
Kod produktu:
W418N
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
K2
Kod:
W418N
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
8525,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
K2
5.0 (1)
Kod produktu:
W418Z
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
K2
Kod:
W418Z
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
8525,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0)
Kod produktu:
4018
niedostępny
0 (0)
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
4018
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  205
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  75W-80
Specyfikacja wg API:  GL-3+
Zalecenie producenta oleju:  DAF
Zalecenie producenta oleju:  Eaton ExtendedDrain
Zalecenie producenta oleju:  IVECO
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ E3
Zalecenie producenta oleju:  MAN 341 Typ Z3
Zalecenie producenta oleju:  Renault Trucks
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97305
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 08
Do 100 dni na zwrot
8852,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
K2
5.0 (1)
Kod produktu:
W418C
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
K2
Kod:
W418C
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
8980,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Oleje samochodowe silnikowe

Oleje silnikowe samochodowe

Oleje do silnika samochodowego dostępne w iParts.pl posiadają bardzo dobre właściwości smarujące, zapobiegając tym samym ścieraniu się elementów mechanicznych jednostki napędowej podczas jej pracy. Oleje silnikowe zapewniają również odpowiednie chłodzenie motoru, a także pozwalają na skuteczne czyszczenie silnika z pozostałości procesu spalania. Oleje silnikowe to efektywna ochrona jednostki napędowej przed jej zbyt szybkim zużyciem, przez co może ona pracować bezawaryjnie o wiele dłużej.

Głównymi składnikami oleju silnikowego są przede wszystkim frakcje powstające na skutek destylacji ropy naftowej. W zależności od stopnia uszlachetnienia frakcji, a także ilości innych zastosowanych składników, rozróżniamy oleje samochodowe syntetyczne, półsyntetyczne oraz mineralne.

Kluczowe właściwości oleju silnikowego

  • Trwały film olejowy uzyskany poprzez właściwy dobór lepkości oraz skuteczne obniżenie współczynnika tarcia w silniku (dzięki modyfikatorom tarcia i dodatkom uszlachetniającym) eliminuje ryzyko zatarcia elementów ruchomych jednostki napędowej.
  • Oryginalne oleje silnikowe pozwalają na efektywne odprowadzanie ciepła z jednostki napędowej w wyniku obmywania i chłodzenia jej rozgrzanych elementów, dzięki czemu możliwe jest utrzymanie odpowiedniej temperatury pracy silnika. Należy pamiętać, że poszczególne elementy motoru mogą rozgrzewać się do ekstremalnie wysokich temperatur (np. denko tłoka może się rozgrzać do 250 stopni Celsjusza, a panewki nawet do 130 stopni Celsjusza).
  • Dobrej jakości olej silnikowy eliminuje ryzyko wystąpienia korozji elementów metalowych oraz żelaznych silnika. Pozwala na to większa liczba zasadowa środka smarnego (alkaliczność oleju), która neutralizuje m.in. kwaśność produktów spalania (związki siarki, H2S itp.).
  • Oleje do silnika samochodowego gwarantują jednostce napędowej odpowiednie ciśnienie sprężania w komorze spalania. Warunkiem jest jednak zastosowanie oleju o właściwej lepkości, który trafi pomiędzy pierścienie a tuleję cylindrową silnika.
  • Utrzymanie jednostki napędowej w należytej czystości zapewniają przede wszystkim wysokiej jakości oleje bazowe, a także specjalistyczne dodatki myjące oraz dyspergujące. Sprawdzony olej silnikowy chroni jednostkę przed odkładaniem się nisko- i wysokotemperaturowych zanieczyszczeń. Takie niepożądane składniki procesu spalania są rozpuszczane w oleju i pływają w nim aż do kolejnego serwisu olejowego samochodu.

3 podstawowe rodzaje oleju silnikowego

Oleje syntetyczne

Oleje syntetyczne to w zasadzie sztuczne odpowiedniki olejów mineralnych. Przygotowywane są na bazie zaawansowanych procesów chemicznych (np. polimeryzacji, kondensacji, estryfikacji, transestryfikacji), stanowiąc kompozycję związków organicznych o określonych strukturach. Oleje syntetyczne w większości przypadków posiadają w swoim składzie produkty przemysłu petrochemicznego otrzymywane z ropy naftowej i gazu ziemnego (np. etylen i jego pochodne). Mogą również zawierać substraty pozyskiwane z surowców roślinnych i zwierzęcych.

Głównym zadaniem olejów syntetycznych jest jak najlepsze zabezpieczenie wszystkich ruchomych części silnika, zapewniając im tym samym prawidłową pracę nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacji (przy dużym nacisku oraz wysokiej temperaturze pracy jednostki napędowej). Oleje syntetyczne nie pozostawiają nagaru wewnątrz silnika, co przekłada się na dłuższą jego żywotność, a zastosowanie specjalnych dodatków uszlachetniających wpływa na mniejsze zużycie paliwa. Oleje syntetyczne zachowują swoją płynność w niskich temperaturach dochodzących nawet do minus 60 stopni Celsjusza. Dzięki temu rozruch jednostki napędowej zimą staje się bezproblemowy. Oleje syntetyczne polecamy do samochodów o niskim przebiegu lub zupełnie nowych.

Olej syntetyczny opracowano podczas II wojny światowej. Jego wynalazcami byli niemieccy naukowcy, którzy stworzyli go do użytku na froncie rosyjskim, na którym w okresie zimowym panowały ekstremalnie niskie temperatury (olej syntetyczny zachowywał płynność w tak niekorzystnych warunkach). W samochodach osobowych olej syntetyczny zaczęto wykorzystywać dopiero pod koniec lat 70. XX wieku.

Oleje półsyntetyczne

Oleje półsyntetyczne to w zasadzie połączenie właściwości środków syntetycznych i mineralnych (powstają one z wymieszania syntetycznych i mineralnych baz olejowych). W mieszance olejów półsyntetycznych przeważnie znajduje się 60% oleju mineralnego i około 40% oleju syntetycznego. Ich właściwości są nieco gorsze od olejów syntetycznych, jednak półsyntetyki są w stanie nadal zapewnić bardzo dobrą ochronę silnika.

Oleje półsyntetyczne najlepiej sprawdzają się w samochodach z wysokim przebiegiem, w których jednak jednostka napędowa jest w dobrym stanie technicznym (m.in. pojazdy klasyczne oraz zabytkowe). Oleje półsyntetyczne polecane są również do pojazdów użytkowych, w których silniki pracują często na wysokich obrotach pod dużym obciążeniem. Niejednokrotnie zaleca się zmianę oleju z syntetycznego na półsyntetyczny. Syntetyki charakteryzują się bardzo dużą gęstością, przez co nie zawsze mogą dotrzeć do każdego miejsca w silniku, stąd też konieczność użycia oleju półsyntetycznego (jeśli przebieg samochodu przekracza 300-400 tysięcy km, można zastosować olej półsyntetyczny). Zalecamy stosowanie olejów półsyntetycznych zwłaszcza w starszych silnikach wysokoprężnych.

Oleje mineralne

Oleje mineralne powstały w procesie rafinacji ropy naftowej. Niestety tego typu środki niemal pod każdym względem ustępują syntetykom. Zapewniają o wiele gorsze właściwości smarne oraz oczyszczające, a w skrajnych temperaturach tracą swoją gęstość i lepkość. Stosowanie olejów mineralnych znajduje swoje uzasadnienie wyłącznie w przypadku starszych samochodów typu oldtimer i youngtimer, a także tych wyprodukowanych w latach 80. i wczesnych latach 90. XX wieku. Przeznaczone są również do samochodów ciężarowych oraz dostawczych. Nowsze jednostki napędowe z przełomu lat 90. i 2000. są już tak skomplikowanymi konstrukcjami, że właściwy poziom ochrony mogą zapewnić im wyłącznie oleje syntetyczne i półsyntetyczne.

Pamiętaj! Jednostka napędowa, którą skonstruowano z myślą o pracy na oleju mineralnym, może być smarowana wyłącznie takim środkiem!

Klasa lepkości olejów silnikowych

Klasa lepkości oleju silnikowego to współczynnik podający opór, z jakim rozchodzi się po elementach silnika warstwa oleju (jedna po drugiej). Niska klasa lepkości oznacza rzadszy olej, czyli im wyższy współczynnik lepkości, tym środek smarujący jest gęstszy.

SEA (Society of Automotive Engineers), czyli Stowarzyszenie Inżynierów Amerykańskiego Przemysłu Samochodowego stworzyło powszechnie stosowaną skalę od 0 do 60 dla lepkości oleju silnikowego. Współczynnik 0 opisuje najrzadszy olej silnikowy, natomiast wartość 60 przypisywana jest tym najgęstszym. Klasy lepkości podzielono dodatkowo na zimową i letnią. W przypadku olejów zimowych ich oznaczenie składa się z cyfry przed literą W (np. 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W). Letnie oleje silnikowe posiadają oznaczenie z cyfrą znajdującą się za literą W (np. W8, W12, W16, W20, W30, W40, W50, W60).

Niska lepkość oleju wpływa na mniejsze opory pracy jednostki napędowej. Oleje samochodowe o niskiej lepkości to także produkty energooszczędne, z tym że należy pamiętać, że nie są to rozwiązania przeznaczone do każdego typu silnika. Na pewno nie zaleca się ich stosowania w pojazdach sportowych, w których przeciążenia jednostek napędowych często osiągają swe graniczne możliwości. W takich przypadkach wykorzystywane są oleje silnikowe o najwyższej lepkości wysokotemperaturowej (np. oleje 5W50 czy oleje 10W60).

Liczby w oznaczeniach olejów silnikowych

Istotna jest pierwsza liczba oznaczenia oleju silnikowego, która podpowiada nam, jaka jest jego przydatność w niskich temperaturach. Im mniejsza wartość tej liczby, tym olej silnikowy zapewnia efektywniejszą pracę w niskich temperaturach. W rezultacie oleje 5W30 będą lepsze w okresie zimowym, niż np. oleje 15W40. Oznaczenie 0W (czyli najniższe możliwe) zapewnia bezproblemowy rozruch jednostki napędowej przy temperaturze otoczenia na poziomie nawet -35 stopni Celsjusza. Każda wyższa o 5 jednostek liczba w oznaczeniu oleju określa bezpieczną pracę silnika przy temperaturze o 5 stopni Celsjusza wyższej (np. oleje 5W40 zapewnią wydajną pracę silnika w temperaturze -30 stopni Celsjusza, a już oleje 10W40 w temperaturze około -25 stopni Celsjusza, itd. 

Po oznaczeniu niskotemperaturowej lepkości oleju znajduje się symbol mówiący o lepkości w wysokich temperaturach (liczba po literze W). Przypisanych jest 5 klas dla lepkości w wysokich temperaturach: 20, 30, 40, 50 i 60. Im większa jest ta liczba, tym wyższa może być temperatura otoczenia, w której olej silnikowy zachowa odpowiednią lepkość.

W ofercie iParts.pl znajdują się najlepsze oleje silnikowe takich renomowanych firm, jak np.:

Kiedy wymienić olej silnikowy?

Częstotliwość wymiany oleju zależy przede wszystkim od intensywności eksploatacji silnika, jego konstrukcji, a także obciążenia filtrów paliwa oraz powietrza. Najczęściej zaleca się serwis olejowy dla jednostki napędowej typowego samochodu osobowego co najmniej raz do roku lub po przejechaniu nie więcej niż 15 tys. kilometrów. Nie należy przekraczać interwału wymiany oleju do okresu np. 30 tys. kilometrów lub okresu 2 lat, ponieważ pełne swe właściwości olej silnikowy zapewnia jedynie przez określony czas. Po przekroczeniu tej granicy istnieje duże ryzyko uszkodzenia jednostki napędowej, co pociągnie za sobą dużo wyższe koszty naprawy niż wymiana oleju na nowy. W przypadku zbyt dużego wyeksploatowania silnika zalecane jest skrócenie interwału wymiany oleju nawet do 10 tys. kilometrów przebiegu.

KIEDY WYMIENIĆ OLEJ SILNIKOWY?

5-7 tys. km

Samochody biorące udział zarówno w profesjonalnych, jak i amatorskich zawodach sportowych. Olej co 5-7 tys. km należy również wymieniać w autach 4×4, szczególnie w tych użytkowanych w trudnych warunkach terenowych.

7-10 tys. km

Auta poruszające się głównie po mieście, często stojące w korkach, wykorzystujące system start-stop.

10-15 tys. km

Samochody biorące udział zarówno w ruchu miejskim, jak i poruszające się na dłuższych dystansach, użytkowane na co dzień.

15-20 tys. km

Auta pokonujące najczęściej długie trasy po drogach szybkiego ruchu i autostradach.

Specyfikacje wybranych olejów silnikowych

Przed zalaniem danego silnika konkretnym olejem, należy w pierwszej kolejności sprawdzić specyfikację producenta, ponieważ każda marka samodzielnie określa optymalną, preferowaną lepkość oleju dla danego silnika. W asortymencie iParts.pl znajduje się szeroki wybór olejów o różnych stopniach lepkości. Do najczęściej wybieranych należą:

  • Oleje silnikowe 0W20 – charakteryzują się niską lepkością, gwarantującą stabilność termiczną oraz odporność na utlenianie. Te preparaty zalecane są do samochodów o nowoczesnej konstrukcji, a w szczególności do silników sportowych, a także ekonomicznych.
  • Oleje 0W30 – produkty o niskiej lepkości, stabilne termicznie i odporne na utlenianie. Dają możliwość wydłużenia interwałów wymiany oleju, a także lepszy rozruch silnika w niskich temperaturach. Oleje przeznaczone dla większości dostępnych na rynku silników benzynowych i wysokoprężnych.
  • Oleje silnikowe 0W40 – preparaty znajdujące zastosowanie w większości silników dostępnych aktualnie na rynku, zarówno tych starszych, jak i nowszych konstrukcji. Oleje tego typu zapewniają bezawaryjność oraz utrzymanie maksymalnej mocy jednostki napędowej, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
  • Oleje 5W20 – przeznaczone do samochodów zarówno starszych, jak i nowszych generacyjnie. Cechuje je energooszczędność, pozwalając na mniejsze zużycie paliwa podczas rozgrzewania i rozruchu silnika oraz jego bezawaryjną pracę.
  • Oleje silnikowe 5W30 – przeznaczone do silników samochodów osobowych, SUV-ów, a także lekkich aut dostawczych napędzanych zarówno benzyną, jak i olejem napędowym. Wpływają na dłuższą żywotność silnika oraz pozwalają na utrzymanie jego pełnej wydajności.
  • Oleje 5W40 – charakteryzują się bardzo dobrymi właściwościami ochronnymi w wysokich temperaturach oraz podczas rozruchu w temperaturach minusowych. Dzięki nieco grubszemu filmowi olejowemu są częstym zamiennikiem dla olejów o innej klasie lepkości.
  • Oleje do silnika samochodowego 5W50 – gwarantują doskonałą ochronę poszczególnych części jednostki napędowej. Ograniczają zużycie silnika, zapobiegając powstawaniu osadu i szlamu.
  • Oleje 10W40 – zapewniają bardzo dobrą ochronę silnika przed zużyciem oraz skuteczne utrzymanie w nim czystości. Produkty przeznaczone są dla samochodów benzynowych, wysokoprężnych oraz napędzanych gazem LPG. Oleje tego typu są wykorzystywane w starszych i nowszych samochodach.
  • Oleje samochodowe 10W60 – znajdują zastosowanie zwłaszcza w silnikach samochodów sportowych i wyczynowych. Charakteryzują się grubym filmem olejowym, co przekłada się na wysoki stopień ochrony jednostki napędowej.
  • Oleje 15W40 – przeznaczone do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego o większym przebiegu, zarówno benzynowych, jak i wysokoprężnych. Preparaty te wydłużają żywotności jednostki napędowej.

Oleje silnikowe i inne płyny w iParts.pl

Wszystkie oleje silnikowe i inne płyny eksploatacyjne dostępne w ofercie sklepu internetowego iParts.pl są w 100% oryginalne i pochodzą od znanych, renomowanych producentów. Gwarantujemy fachową pomoc w doborze odpowiedniego produktu do konkretnego silnika samochodowego, najniższe ceny rynkowe oraz szybką realizację zamówienia!

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze