Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła AKRON-MALÒ do Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) FAG
Łożysko koła MAXGEAR Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) MAXGEAR
Łożysko koła COMLINE Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) COMLINE
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła METZGER Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) METZGER
Łożysko koła MOOG Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) MOOG
Łożysko koła NTY Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) OPTIMAL
Łożysko koła TRISCAN Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) TRISCAN
Producent:AKRON-MALÒ

0 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
Brak produktów.

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze