Czy prowadzicie Państwo sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową? Czy mogę osobiście odebrać zamówione części?
Zamówione towary można odbierać osobiście w Punkcie Odbioru Osobistego w Warszawie (Bemowo), po wcześniejszym złożeniu zamówienia online lub telefonicznie. Wystarczy w tym celu wybrać w koszyku opcję "Odbiór osobisty w Warszawie".
Punkt Odbioru Osobistego w Warszawie mieści się przy ulicy Szeligowskiej 48 B, 05-850 Szeligi (Warszawa - Bemowo).
Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 19, a także w soboty w godzinach 9 - 17.
UWAGA! Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas e-maila, telefonu lub SMS z informacją, że zamówienie gotowe jest do odbioru. Nasze magazyny i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miastach, a więc przesyłki są przewożone z magazynów do punktu odbioru. Średni czas realizacji zamówienia z opcją odbioru osobistego wynosi do 24h.
Jeśli wybiorą Państwo przy składaniu zamówienia opcję płatności przy odbiorze - w Punkcie Odbioru Osobistego możliwa będzie zapłata gotówką lub kartą płatniczą.
Przed odebraniem przesyłki mogą Państwo ją rozpakować w celu obejrzenia towaru.
Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni od otrzymania wiadomości e-mail, telefonu lub SMS z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Jeżeli zostało ono wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę.