Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METELLI do Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) KAWE
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) NK
Pompa hamulcowa OEM Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 16V Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2005.03 - 2008.04) VALEO
Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
05-0522
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0522
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 380,00 zł
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
05-0426
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0426
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 581,00 zł
314,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze