Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1) liftback 115KM, 85kW, benzyna (1995.08 - 1997.08) VIKA
Producent:PROTECHNIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3045
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3045
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M10x1
Średnica cylindra [mm]: 23,81
Materiał: Żeliwo
Otwór o śr[mm]: 23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 318,00 zł
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3144
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3144
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M10x1
Średnica cylindra [mm]: 22
Materiał: Żeliwo
Otwór o śr[mm]: 22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 251,00 zł
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze