Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa VALEO do Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) CIFAM
Pompa hamulcowa FAST Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) VIKA
Producent:VALEO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
400858
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
400858
Jednostka:
sztuka
Otwór - śr. 1 [mm]: 22,2
Otwór o śr. 2 [mm]: 22,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 670,00 zł
362,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
402380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
402380
Jednostka:
sztuka
Otwór - śr. 1 [mm]: 22,2
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
System hamulcowy: TEVES
Ciężar [kg]: 0,73
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 767,00 zł
426,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze