Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa REMSA do Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAWE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) METZGER
Pompa hamulcowa NK Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 60KM, 44kW, benzyna (1982.08 - 1992.07) TRW
Producent:REMSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REMSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C1023.25
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
C1023.25
Rozmiar gwintu 1: 4xM10x1
Ilość połączeń: 4
Ograniczenia producenta: ATE
Średnica 1 [mm]: 23,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze