Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TRW do Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) ATE
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy ERA Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy NK Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) NK
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mercedes-benz VITO Mixto (Double Cabin) (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Skrzynia 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GBS2716
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
GBS2716
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość [mm]: 1155
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 462,00 zł
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GBS2714
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
GBS2714
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z lewej, z prawej
Długość [mm]: 1030
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 891,00 zł
495,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze