Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HEPU do Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik BOSCH Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik VAICO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik MAHLE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik FACET Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik OEM Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AMC FILTER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BORGWARNER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik HART Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik INA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) INA
Silnik KAVO PARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik NISSENS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik TOPRAN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
AP8334
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8334
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z prawej, z lewej
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 11 51 8 486 849
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 592,00 zł
320,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze